Page 7 of 7

Re:

Posted: 11 Apr 2010, 20:01
by Bernt
Grimberg wrote:Så det betyr at det er ett fett med disse dekslene når man kjøper nye plater og lameller? Blir det ikke mer frigang på clutchen siden disse dekslene/låsene mest sannsynlig tar opp 1mm eller 2 ekstra?

Posted with TouchBB on my iPhone
Disse kommer ikke borti hverandre, så det har ingen betydning. lamellene er i mellom.

Re: Konvertering 4 til 6 trinns kasse.

Posted: 11 Apr 2010, 22:39
by Grimberg
Per-øivind wrote:Her Grimberg, se om ikke denne manualen kan hjelpe deg.
http://smester.se/Harley/1970-1978ShovService.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Kapittel 4 er for clutch
Fikk et par tips her ja. Glimrende.
Til tross for at jeg mer eller mindre "tok over" tråden etterhvert, så har jeg fått svar på mye :) Suverent forum!

Re: Konvertering 4 til 6 trinns kasse.

Posted: 12 Apr 2010, 00:02
by Per-øivind
Bare hyggelig å hjelpe noen i nød og beklager :oops: Bernt for at det ble gjort i konverterings bolken din.

Re: Konvertering 4 til 6 trinns kasse.

Posted: 12 Apr 2010, 10:09
by Grimberg
Jeg skal også selvsagt beklage at dette tok litt av på slutten hehe Skal prøve å ikke la det gjenta seg :)

Re: Konvertering 4 til 6 trinns kasse.

Posted: 06 Jun 2010, 14:57
by viking
De små "blikkene" med kuler og fjær i er vel en basic rykkutjevner i clutchen. Husk å montere stålplatene med rett side ut, de skal være merket med "out" på den ene sia.
Sjekk også pinnene i clutchuset, dersom de er slitt slik at det har blitt spor i dem så vil ikke clutchen fungere 100% siden platene henger seg litt fast i sporene.