Disse kommer ikke borti hverandre, så det har ingen betydning. lamellene er i mellom.Grimberg wrote:Så det betyr at det er ett fett med disse dekslene når man kjøper nye plater og lameller? Blir det ikke mer frigang på clutchen siden disse dekslene/låsene mest sannsynlig tar opp 1mm eller 2 ekstra?
Posted with TouchBB on my iPhone
Konvertering 4 til 6 trinns kasse.
Re:
Re: Konvertering 4 til 6 trinns kasse.
Fikk et par tips her ja. Glimrende.Per-øivind wrote:Her Grimberg, se om ikke denne manualen kan hjelpe deg.
http://smester.se/Harley/1970-1978ShovService.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kapittel 4 er for clutch
Til tross for at jeg mer eller mindre "tok over" tråden etterhvert, så har jeg fått svar på mye

- Per-øivind
Bare hyggelig å hjelpe noen i nød og beklager
Bernt for at det ble gjort i konverterings bolken din.

Jeg skal også selvsagt beklage at dette tok litt av på slutten hehe Skal prøve å ikke la det gjenta seg 

De små "blikkene" med kuler og fjær i er vel en basic rykkutjevner i clutchen. Husk å montere stålplatene med rett side ut, de skal være merket med "out" på den ene sia.
Sjekk også pinnene i clutchuset, dersom de er slitt slik at det har blitt spor i dem så vil ikke clutchen fungere 100% siden platene henger seg litt fast i sporene.
Sjekk også pinnene i clutchuset, dersom de er slitt slik at det har blitt spor i dem så vil ikke clutchen fungere 100% siden platene henger seg litt fast i sporene.
Kjør som om enhver bilist er en elg! "Gammelt vikingordtak!"