Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf
Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf
Kudos, du har teken Marius!
Male masculine icon...athletic godlike clone
TakkerAssman wrote:Dette ble flott. Likte spesielt godt Maria som "No Virgin"![]()
Hva slags teknikk er det du har tenkt å teste ut da?

Tenkte jeg skulle prøve meg på en form for gyldenlær.. normalt vil det ikke gå siden setet er relativt mykt, men jeg har tenkt ut noe som jeg er nesten overbevist skal funke.. aldri hørt om noen som har prøvd det på denne måten før heller, så det blir spennende, men det gjenstår å se da hehe..

Da fikk endelig Biltwell hjelmen litt bladgull 

fan du er flink
Det ble skikkelig tøft Marius.
Livet er en dans på roser........barbeint
Takk, det er hyggelig..
Min far bygde en kasse det året jeg ble født.. altså 1972, som han oppbevarte tegneutstyret sitt i og i sommer fikk jeg den med tanke på å oppbevare pinstriping utstyret mitt i, så jeg satte den inn med litt forskjellig beis, kinesisk olje og så pyntet jeg litt på toppen så den blir "min".. Resten av kasse skal nok få gjennomgå også, men.. så den har fått nytt liv og kan brukes igjen..

Så har jeg begynt på et nytt sete uten motiv denne gang.. men prøver å få det til å se litt slitt og gammelt ut, men klarer ikke helt bestemme meg for hva slags "licing" som skal være rundt..

Produktive dager..

Så har jeg begynt på et nytt sete uten motiv denne gang.. men prøver å få det til å se litt slitt og gammelt ut, men klarer ikke helt bestemme meg for hva slags "licing" som skal være rundt..

Produktive dager..

Ååååh, så du er arvelig belastet??) Min far bygde en kasse det året jeg ble født.. altså 1972, som han oppbevarte tegneutstyret sitt i

Har sagt det før, sier det igjen, kassen ble dritfet!