Erfaringer med chrome-deksler utenpå originaldeksler (XL883)
Re: Erfaringer med chrome-deksler utenpå originaldeksler (XL
Skruene sitter veldig godt fast, jeg er ikke helt sikker på hva jeg driver med, og det er mange chrommede deler å komme borti med verktøyet, så jeg lar være å ta de opp nå for moro skyld. Men jeg innbiller meg at det neppe blir noe mer søl eller stygt bak de jeg har nå, enn de som sitter på originalt. De blir sannsynligvis åpnet når sykkelen er på service noe den var i høst, og hadde det vært riktig ille hadde jeg kanskje hørt noe da...
/ Svima
Da legger du av litt gryn iløpet av høsten/vinteren og bestiller dette settet.Harlex wrote: Men jeg har kjøpt så forba.... mye annet til sykkelen hittil i år....
Da får du jo i pose og sekk

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/16295-07 ... 2928wt_958" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: SVIMA: Det var jo ikke meningen og jage deg ut i furtebua med skrutrekker...Svima wrote:ble akkurat advart av samboern om å åpne i tilfelle jeg blottlegger noen "bløtdeler" og skaffer meg selv masse jobb....

Det bare slo meg da jeg leste om dekslene...
Raskere enn sin egen.....
Hanlucky wrote:Da legger du av litt gryn iløpet av høsten/vinteren og bestiller dette settet.Harlex wrote: Men jeg har kjøpt så forba.... mye annet til sykkelen hittil i år....
Da får du jo i pose og sekk
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/16295-07 ... 2928wt_958" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja det blir vel gjerne et slikt sett. Og gjerne til høsten/vinteren ettersom dette settet krever en liten service for å montere. Og service er ikke det sykkelen trenger nå..... Nå er det nemlig ut på tur som teller.... Jaja... Venter no 2 innholdsrike pakker i posten i disse dager. :klappe: Chrome-dekslene blir vel i neste pakke tenker eg...
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Jeg ble nysjerrig selv, men jeg er ikke så tøff når det gjelder å demontere ting som funkerHanlucky wrote: PS: SVIMA: Det var jo ikke meningen og jage deg ut i furtebua med skrutrekker...![]()

/ Svima
Du mener vel at du ikke er så dum at du demonterer ting som funker?Svima wrote:Jeg ble nysjerrig selv, men jeg er ikke så tøff når det gjelder å demontere ting som funkerHanlucky wrote: PS: SVIMA: Det var jo ikke meningen og jage deg ut i furtebua med skrutrekker...![]()

Nå ville vel den konkrete saken være for å sjekke om noe ikke var helt bra, men allikawæl... If it works, don't fix it.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Det er vel derfor gutter generelt er så mye mer selvhjulpne enn jenter, fordi dere kronisk har demontert alt mulig opp igjennom, selv om de virket før det ble demontertColdman wrote:Du mener vel at du ikke er så dum at du demonterer ting som funker?Svima wrote:Jeg ble nysjerrig selv, men jeg er ikke så tøff når det gjelder å demontere ting som funkerHanlucky wrote: PS: SVIMA: Det var jo ikke meningen og jage deg ut i furtebua med skrutrekker...![]()
Det bare slo meg da jeg leste om dekslene...![]()
Nå ville vel den konkrete saken være for å sjekke om noe ikke var helt bra, men allikawæl... If it works, don't fix it.

/ Svima
Det skal vel ikke skyves under en stol at vi har fått endel kjeft for dette, også; "Den virket jo helt fint FØR du demonterte den!"Svima wrote:Det er vel derfor gutter generelt er så mye mer selvhjulpne enn jenter, fordi dere kronisk har demontert alt mulig opp igjennom, selv om de virket før det ble demontert

Keep the rubber side down!
Plystre.. gutter.. det er damer i tråden.. *LaterTroubleWarning* Ikke forsnakk dere nå :p
2001 1550 Deuce.
Når det gjelder skruing og mekking på sykler, følger jeg alltid det samme prinsippet:
Skru (dum deg ut) først på en venns sykkel. Du vil selvfølgelig ikke bruke din egen til opplæring.
Skru (dum deg ut) først på en venns sykkel. Du vil selvfølgelig ikke bruke din egen til opplæring.
Coldman
Hekkan.....det kommer til å bli en dyr vinter ser jeg
Dere importerer selv, og ikke kjøper av lokal HD forhandler? Er det EBAY som er plassen?

Dere importerer selv, og ikke kjøper av lokal HD forhandler? Er det EBAY som er plassen?