Sportstergerilljaen
Re: Sportstergerilljaen
Retroboy: Du hadde noe mer draginspirert styre tidligere (noe lavt noe ihvertfall), hva skjedde med det? Synes det var jævlig tøft og kunne tenkt meg å gjøre noe lignende. Brukte du bare de originale kablene, eller byttet du dem også?
Re: Sportstergerilljaen
BikerEva wrote:Retroboy: Du hadde noe mer draginspirert styre tidligere (noe lavt noe ihvertfall), hva skjedde med det? Synes det var jævlig tøft og kunne tenkt meg å gjøre noe lignende. Brukte du bare de originale kablene, eller byttet du dem også?
Det stemmer, det var 2008 sesongen hvor sykkelen så noe slik ut:

Brukte et 27" drag bar og det er det smaleste du kan bruke uten å måtte gjøre noe med bremsesylinder og bremse kabel.
De andre kablene gjorde jeg ikke noe med, de ble nok litt lange men det gikk helt greit.
Re: Sportstergerilljaen
Åssen synes du det var å kjøre med kontra det originale? Hva koster noe sånt? Har du ditt enda eller?
Re: Sportstergerilljaen
Synes det gikk veldig greit å kjøre med, ble en del mer framoverøyd men hadde ikke noe problem med det.
Bestillte mitt fra Zanotti men husker ikke prisen, men tipper det det ligger rundt 1000 kr med frakt osv.
Bestillte mitt fra Zanotti men husker ikke prisen, men tipper det det ligger rundt 1000 kr med frakt osv.
Re: Sportstergerilljaen
Gnåle, gnåle, byttet du bare selve stangen i styret da? Ser noen flesker til med digre risere og sånt til dragbar, det er så lite pent synes jeg. Også svarte du ikke på om du hadde beholdt ditt
Og om du evt er interessert i å skille deg av med det 


Re: Sportstergerilljaen
Jeg hadde dragbar på min i begynnelsen -men byttet, for det er en helt annen kjørekomfort. Hvis du ikke har prøvd så ville jeg anbefale deg å teste en sykkel med lavt dragbar bare så du kjenner om det er noe du trives med.
/ Svima
Re: Sportstergerilljaen
Ja byttet bare stangen, den er veldig enkel å bytte-BikerEva wrote:Gnåle, gnåle, byttet du bare selve stangen i styret da? Ser noen flesker til med digre risere og sånt til dragbar, det er så lite pent synes jeg. Også svarte du ikke på om du hadde beholdt dittOg om du evt er interessert i å skille deg av med det
Tror nok jeg har dragbaren liggende et sted, men jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal med den, er ikke umulig at jeg er villig til å selge

Re: Sportstergerilljaen
Med mindre Bikerstreet i Stavanger nettopp har investert i nytt utstyr så har de ikke Dynobenk der, kun en PC for mapping av tunere. Ta turen til Twin Thunder i Lyngdal om du har muligheten til det. Bedre service og billigere å bruke.Har heldigvis en kompis som jobber på mc verksted , som selvsagt kjører Harley sjøl, som nok kan hjelpe / lære meg å montere dette. Så ta turen til Bikerstreet i Stavanger å få den justert i Dyna benken der.
Siden eg er helt grønnså spør eg dere om Power commander. Det må vel også monteres i forbindelse med denne oppgraderingen , eller er det unødvendig dersom den blir kjørt og justert i Dyna benk??
Når du kjører sykkelen i benk så justerer de inn tuneren for deg slik at sykkelen går optimalt.
Male masculine icon...athletic godlike clone
Re: Sportstergerilljaen
Det er godt mulig de ikkje har Dyna benk i Stavanger eg kan bare referere til nettsida deres
Bikerstreet Verksted
Med fagutdannede mekanikere, Dynojet testbenk og spesialverktøy som reparerer din MC.
Er jo litt lenger å dra til Lyngdal , men er jo mulig de har i Bergen også. Uansett så må den i benk en eller annen plass.
Bikerstreet Verksted
Med fagutdannede mekanikere, Dynojet testbenk og spesialverktøy som reparerer din MC.
Er jo litt lenger å dra til Lyngdal , men er jo mulig de har i Bergen også. Uansett så må den i benk en eller annen plass.
Re: Sportstergerilljaen
Kjører du til Lyngdal får du jo en kanonfin tur med på kjøpet 

Male masculine icon...athletic godlike clone