Jeg skulle gjerne kommet, men har sovende barn i huset på samtlige Nebbenes-juginger.
Derfor inviterer jeg herved til kaffestopp på Jessheim før eller etter om noen skulle føle for det en gang eller fler (bare ikke kjør opp foran døra mi, nå har jeg naboer, og det kan Petra71 fortelle dere alt om i morgen, hvis hun kommer...)
Nebbenes-tråden
Re: Nebbenes-tråden
Noen som er klar for et Nebbentreff i morgen. Ser faktisk ut som at været blir topp også. 

01 Fat Boy stage 1 SEST
Toro wrote:Dårlig respons. Er alle på høstferie eller
Jepp

Vi blei i alt 6 stk i dag og det var Borgen - Linc`n - Trondsen med følge - tutte - og en jeg ikke husker navnet til og Toro.
01 Fat Boy stage 1 SEST
Så dere kom....jaja...var der frem til halv 7...ingen var der...og begynte å tusle hjemover igjen...
Var jævlig kø...og med alle veibygging og trailere...fant jeg ut at jeg skulle ta den runden jeg ikke har fått tatt i år...så jeg knallet mot Feiring, hvor de holder på å legge ny asfalt...videre via Gjøvik og hjem...var hjemme ca halv 9.
Godt med en skikkelig tur...selv om ble litt kaldt på labbene...
Men men...jeg får ta turen en annen gang...men neste gang blir det med 4 hjul...
Var jævlig kø...og med alle veibygging og trailere...fant jeg ut at jeg skulle ta den runden jeg ikke har fått tatt i år...så jeg knallet mot Feiring, hvor de holder på å legge ny asfalt...videre via Gjøvik og hjem...var hjemme ca halv 9.
Men men...jeg får ta turen en annen gang...men neste gang blir det med 4 hjul...
Mvh
Falken
Street Bob 07
"Kjør pent, det finnes nok tullinger der ute..."
Falken
Street Bob 07
"Kjør pent, det finnes nok tullinger der ute..."
Det var da som svarte da. Kom vel sånn ca 18 40, altså 10 min. for seint. Hadde vært der før hadde ikke vært for noen besøkende jeg måtte bli kvitt. \u/Falken wrote:Så dere kom....jaja...var der frem til halv 7...ingen var der...og begynte å tusle hjemover igjen...
01 Fat Boy stage 1 SEST
Kun 2 stk på Nebben i går. Undertegnede og Nalle. Men vi to fikk da prata en masse tull og plutselig var 2 timer gått.
01 Fat Boy stage 1 SEST
- Tommeliten
Nå er det torsdag og nytt kaffetreff på nebbenes, er det noen som skal dit i dag?
Jeg kommer ca kl.19.30.
:klappe: :biker:
Jeg kommer ca kl.19.30.

Vi møtes på veien.