Ny skinnjakke/kjørejakke

User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Re: Ny skinnjakke/kjørejakke

Post by DaddyCool »

Hvor kommer jakken fra?
Male masculine icon...athletic godlike clone
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Ny skinnjakke/kjørejakke

Post by 276ccm »

harleymann wrote:jeg har vel vært døden nær et par ganger på sykkel, men når jeg så resultatet av påkledingen der i fart holdt jeg på å dø av latter mens jeg kjørte.....
Så du forresten noe særlig igjennom visiret på hjelmen din da? :err:
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Ny skinnjakke/kjørejakke

Post by Erlend »

276ccm wrote:
harleymann wrote:jeg har vel vært døden nær et par ganger på sykkel, men når jeg så resultatet av påkledingen der i fart holdt jeg på å dø av latter mens jeg kjørte.....
Så du forresten noe særlig igjennom visiret på hjelmen din da? :err:
DEN historien har jeg også hørt. :mrgreen:
Keep the rubber side down!
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Ny skinnjakke/kjørejakke

Post by 276ccm »

DaddyCool wrote:Hvor kommer jakken fra?
Det er en relativt ny skinnhandler og syntes jeg fant en kul jakke.. og så justerte jeg litt på størrelsen og fargen og så fikk jeg brodert 276ccm på den på ryggkragen med egen design.. De holder til ved Østre Aker vei 213 (Gunnar Eiklid-bygget) men husker ikke helt hva de het.. :-)
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Ny skinnjakke/kjørejakke

Post by Guffen »

276ccm wrote:Da skal jeg sjekke med far som er ex oberst løyntnant og jeg vet vi har endel effekter på loftet hjemme.. :-)
Hvis noen skulle sitte på en selebukse i skinn som skal vekk billig (jeg er 189 høy, usikker på størrelse) send meg gjerne en PM. Hvis ikke skal jeg nok handle samme sted som jakka.. der var det mulighet til å tilpasse egne ønsker også :-)
Blir man ex oberstløytnant? Jeg trodde man var slikt for resten av livet, såfremt man ikke blir degradert, da.
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Man beholder kansje pensjonen.. Og er nok preget på livstid hehe, men det et over 20 år siden han gikk over i det sivile.. Jeg spurte om å få låne galla uniformen som også henger på loftet på karneval en gang, uten heldig resultat :-) min militære karriere varte i kun 37 dager, men støvler skal jeg nok ordne meg.. :-)
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Ny skinnjakke/kjørejakke

Post by Guffen »

Skostørrelse?
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Ny skinnjakke/kjørejakke

Post by Svima »

sjekk ut militærutsalget på Jessheim også, ikke umulig de har støvler der: http://www.123army.no" onclick="window.open(this.href);return false;
og jeg fant -> http://www.mamut.net/controls/shop/shop ... 123&pid=85" onclick="window.open(this.href);return false;
/ Svima
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Skal sjekke linkene når jeg kommer hjem, takk :-) skostørrelse er vel normalt 42 - 43, men bør vel være plass til litt tykke sokker i kjøresko.. :-) har aller mest lyst på slitte Harley type boots uten snøring og runde forran, men det får komme med en annen økonomi..
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Ny skinnjakke/kjørejakke

Post by harleymann »

tror at vi har ex antall sko liggenes i klubben, kan se hva som finnes.

knut
Post Reply

Return to “Klær, hjelmer og annet personlig utstyr”