Når det gjelder 1200 sylindre tyder det på at du har 883 sylindre men den kan jo være borret opp....
Hmmm.. er jo en evo dette her, så er ikke nødvendigvis likt.. noen som har peiling på om det går an å justere den elektroniske tenninga, og evt hvordan??Bamblingen wrote:Sjekka jernsportsteren til en kompis her om dagen. Den brukte over en liter på mila, og hadde en rar gange. Skrudde av dekselet på høyre side av motoren (det lille runde) for å sjekke tenningsinnstillingen. Da fant vi ut at hele plata til pickupen (elektronisk tenning) hadde løsna og vridd seg ganske mye. Fikk satt den på plass og stillt inn riktig. Sykkelen går nå som en drøm, høres ut som en Harley og bruker mye mindre bensin
Vel, der har du nok problemet ditt! Ta opp Børsons tilbud om å prøve en umodifister sleide så regner jeg med det meste ordner segTrueBeliever wrote: skal det kun være to hull under sliden (hvorav ett er til nåla). Jeg har seks! Et hull på hver side av nåla, to hull mot luftfilteret og ett hull mot motoren. Er dette noe som er hjemmemekket, og kan dette være årsaken til problemet?
Høres ut som et bra tilbud! Sender pm.Børson wrote:Jeg har ett. hull utenom på sliden min.. Har faktisk 3 slider, 2 stk med småjustert hull, men alle 3 har kun 1 hull utenom senterhullet til nåla!!
Mange borer dette ene hullet i sliden ørlite større, for å få hurtigere respons på gassen....
Hva som skjer når det er 5 hull..... Ja si det![]()
Har å låne bort en slide hvis du vil prøve en med et hull.
Fant et bilde av en slide som er i ferd med å få oppjustert hull![]()
![]()