Bandasjering av eksos. Sånn gjorde jeg det.
Re: Bandasjering av eksos. Sånn gjorde jeg det.
Om noen trenger øve seg på bandasjering, kan de få være med meg i stallen og trene på hestebein 

Blir spennende å se bike'n din til sommeren
Har bandasjert longtails'ene mine jeg også, ble veldig fornøyd 

"You know Billy, we blew it."
~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
Er også spent Nostalgia. Godt å høre at du er fornøyd med bandasjeringen.
I dag måtte jeg ty til Biltema sin bandasje da jeg ikke hadde nok til begge rørene med den jeg hadde bestilt fra USA. Bestilte ny men er forløpig sporløst borte i postgangen.
Biltema sin virket løsere i vevet samt litt mere fiber som stakk ut enn Thermo Solutions sin. Får se åssen det blir etter jeg har lakkert bandasjen.
Er i et lite "Gold rush" om dagen..
Så her er de med gull spennebånd og varmelakk på bandasjen.
I dag måtte jeg ty til Biltema sin bandasje da jeg ikke hadde nok til begge rørene med den jeg hadde bestilt fra USA. Bestilte ny men er forløpig sporløst borte i postgangen.
Biltema sin virket løsere i vevet samt litt mere fiber som stakk ut enn Thermo Solutions sin. Får se åssen det blir etter jeg har lakkert bandasjen.
Er i et lite "Gold rush" om dagen..

Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
Da er de montert på sykkelen. En fra Biltema og en fra Thermosolution. Biltema sin ble rufsete og grovere i overflaten så jeg vurderte lenge om jeg skulle montere dem. Nå er de montert og det ble ikke så galt allikevel.
Ser bra ut det her Qonrad, lurer på hvordan det lukter i de første lyskryssene når osen kommer rett opp og svir i øya.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Var egentlig ikke så ille Tutte. Mye mindre en det man får inntrykk av når andre beskriver det.
Røyk og oset noe når jeg fyret den opp i verkstedet, faktisk mest fra Biltema bandasjen selv om begge var lakkert med samme lakk.
Ute på veien kjente jeg ikke noe spesielt. Kanskje bare en liten æjm nå og da når jeg sto stille.
Røyk og oset noe når jeg fyret den opp i verkstedet, faktisk mest fra Biltema bandasjen selv om begge var lakkert med samme lakk.
Ute på veien kjente jeg ikke noe spesielt. Kanskje bare en liten æjm nå og da når jeg sto stille.
Så bra, jeg får komme å inspisere om litt. 

Man skal ikke plage andre