Sitter og justerer og diller litt as we speak, og ja denne kommer jeg til å få mye nytte av det er sikkert..Coldman wrote:Min er heldigvis tunet slik den skal være. Skjønner ikke hvorfor det skulle være behov for å tune annethvert år. Riktignok slites ventiler mm, men det er vel marginalt.
Samma det, Power Vision er en flott sak som du helt sikkert får mye nytte av.
Dynojet Power Vision
- chrissenator
- Posts: 1741
- Joined: 13 Mar 2010, 23:28
Re: Dynojet Power Vision
To Sportstere er dobbelt så gøy
- chrissenator
- Posts: 1741
- Joined: 13 Mar 2010, 23:28
Re: Dynojet Power Vision
For å komme med en kort oppdatering: Dette verktøyet er helt fantastisk.


OBS! eg har linket til bildene :flink:


OBS! eg har linket til bildene :flink:
Last edited by chrissenator on 16 Feb 2012, 15:02, edited 2 times in total.
To Sportstere er dobbelt så gøy
Re: Dynojet Power Vision
:highfive:chrissenator wrote:For å komme med en kort oppdatering: Dette verktøyet er helt fantastisk.
"You know Billy, we blew it."
~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
- chrissenator
- Posts: 1741
- Joined: 13 Mar 2010, 23:28
Re: Dynojet Power Vision
Nå kler jeg på meg og tar meg en kjøretur for å logge litt data thewave: :mc_smil:Nostalgia wrote::highfive:chrissenator wrote:For å komme med en kort oppdatering: Dette verktøyet er helt fantastisk.
To Sportstere er dobbelt så gøy
- chrissenator
- Posts: 1741
- Joined: 13 Mar 2010, 23:28
Re: Dynojet Power Vision
En god halvtime med logging i godt blandet kjøring og litt WOT i tunnelene
Dette blir snadder og nå er det justering og så blir det forhåpentlig vis mer logging i morgen.
Note to self: Husk å skifte clutch fjæren :klaskepanne: :mc_smil:

Dette blir snadder og nå er det justering og så blir det forhåpentlig vis mer logging i morgen.
Note to self: Husk å skifte clutch fjæren :klaskepanne: :mc_smil:
To Sportstere er dobbelt så gøy
Re: Dynojet Power Vision
clutch fjær ja... Har MASSE deler i hus nå... Blant annet den nye performace clutchen .. Med 15% kraftigere fjær og ekstra plate :hehehm:chrissenator wrote:
Note to self: Husk å skifte clutch fjæren :klaskepanne: :mc_smil:
Får se om det ikkje blir litt mekking i helgen
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
- chrissenator
- Posts: 1741
- Joined: 13 Mar 2010, 23:28
Re: Dynojet Power Vision
Har 15% fjæren jeg også - hadde du clutch verktøyet du?.
Forøvrig venter jeg på en lisenskode slik at vi kan kjøre min PV på din også
det kan ta litt tid tror jeg men det er "bestilt".
Forøvrig venter jeg på en lisenskode slik at vi kan kjøre min PV på din også

To Sportstere er dobbelt så gøy
Re: Dynojet Power Vision
Den e god....chrissenator wrote:Har 15% fjæren jeg også - hadde du clutch verktøyet du?.
Forøvrig venter jeg på en lisenskode slik at vi kan kjøre min PV på din ogsådet kan ta litt tid tror jeg men det er "bestilt".
Jeg har clutch verktøyet ja. som du selvsagt kan låne.... Eneste som jeg mangler for å sette skikkelig igang med vinterens oppgraderinger er rett moment-nøkkel....Den jeg har starter på 20 NM og det blir litt i kraftigste laget.. Kjøper til uken regner jeg med...
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
- chrissenator
- Posts: 1741
- Joined: 13 Mar 2010, 23:28
Re: Dynojet Power Vision
Lariat har en som starter på 5 Nm som du sikkert kan få låne.
To Sportstere er dobbelt så gøy
Re: Dynojet Power Vision
Den e god men jeg kjøper meg en egen... Får nok bruk for den mer en 1 gang tenker egchrissenator wrote:Lariat har en som starter på 5 Nm som du sikkert kan få låne.

Så alle gode ting er IKKJE tre i denne sammenheng.... :blae:
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS