Har jo det originale anlegget med crossover røret, men jeg har ikke funnet at det er veldig bra - uten at jeg har sjekket det noe spesielt så der satte du meg på en ideLariat wrote:Om det er hk du er ute etter er mellomrør noe som angivelig skal funke di var orginale vet ikke om din kom med det men lell mellomrør gir resultater og da er det ikke så himla nøye med rørlengden om det er lit forskel for det utligner mot trykket i rørene men eg mener nå dine er helt ok fra før kjøp heller noen feite topper om du skal ha mer hk . blir det mekking til helgen foresten ?

Topper skal jeg ha, men det er liten vits i gode topper og det anlegget jeg har nå, V&H

Det blir litt spennende å se hva alternativer som finnes til original anlegget for å få litt trøkk i det. Har også sett om det finnes noe baffles som kan rettferdiggjøre V&H anlegget, men det ser ut til at det enten blir en kreativ DIY løsning eller så tar jeg rett og slett å prøver meg med noen skikkelige baffles fra større potter og ser hur det fungerer - har også tenkt litt på å se om det er mulig å få montert crossoveren fra originalrøret over på V&H SS men om det gir en god effekt
Ja vi kan ta for oss søndagen, det er 2års dag :flink: på lørdag