Page 2 of 2

Re: Tips til oppgraderinger

Posted: 25 Aug 2011, 15:42
by Erlend
Fatboy92 wrote:
Fatboy92 wrote:
Coldman wrote:Si meg... har du inntrykk av at den er slappere enn andre EVOer?
Hvor lang tid bruker'n på 0 - 100, f.eks? 0 - 140 ? (Om du våger).
Spør bare for at du skal forsikre deg om at alt er ok med motoren.
0-140 kan jeg i hvert fall ikke svare på, for den trenger hjemlengsel og bortimot fritt fall for å komme opp i 120. :)
Føles ganske grei fra 0-80, om ikke annet, men er litt dvask.
Jeg har lurt litt på om det kan være noe med motoren, men etter at tenninga ble justert, går den jo greit. Siden det blir litt mer kjøring med passasjer enn jeg i utgangspunktet tenkte, kan det imidlertid være greit med litt ekstra krutt uansett.

Bytte av dyse og luftfilter gjorde susen. Nå gjør den i hvert fall 150.
Dette er selvfølgelig bare noe du antar, ikke sant? Det er ingen av oss her inne på forumet som noen sinne har kjørt fortere enn den til enhver tid tillatte fartsgrense, vel? :shock:

Re: Tips til oppgraderinger

Posted: 25 Aug 2011, 16:16
by Skinny
Dette er selvfølgelig bare noe du antar, ikke sant? Det er ingen av oss her inne på forumet som noen sinne har kjørt fortere enn den til enhver tid tillatte fartsgrense, vel? :shock:[/quote]

Nei takke seg til, vi er vel ikke sånne Mc bøller vel :?:

Re: Tips til oppgraderinger

Posted: 25 Aug 2011, 16:40
by Fatboy92
Erlend wrote:
Fatboy92 wrote: Bytte av dyse og luftfilter gjorde susen. Nå gjør den i hvert fall 150.
Dette er selvfølgelig bare noe du antar, ikke sant? Det er ingen av oss her inne på forumet som noen sinne har kjørt fortere enn den til enhver tid tillatte fartsgrense, vel? :shock:
Selvsagt!!!
Det ble meg fortalt av mekanikeren at den har gjort 150. To ganger :)

Men som jeg pleier å si til svigermor, som er glad i lover og regler: Fartsgrensen er veiledende.

Re: Tips til oppgraderinger

Posted: 25 Aug 2011, 18:03
by Bernt
Du kan jo si at du kjørte den i benken/"på rullla"