Airbrush, motivlakkering

Custom
RoadKing
Admin
Admin

Re: Airbrush, motivlakkering

Post by RoadKing »

Hei Micah!
Og takk for en hyggelig prat på treffet i Høyanger.

Hvis du tester ut forumet litt vil du sjå at vi og har eit fotoalbum som du kan benytte deg av for å vise prosjektene dine, evnt. og prosessen med utførelsen av kunsten din steg for steg. Er alltid kjekt å sjå arbeid frå start til slutt, og ikkje minst inspirerende.

-Terje-
Harleys don't leak oil, they mark their territory
shovel78

Post by shovel78 »

The Dragon wrote:
shovel78 wrote: Joda, ihvertfall såpass godt at jeg regner med at det aldri vil passe min lommebok å få skiftet ut det motivet jeg har.
Jeg forstår godt hva du mener men det finnes så mange muligheter, samt et motiv trenger ikke å være kompleks for å være fint. ;)
Nei, kompleks trenger det nok ikke å være. 8-)
Det enkleste kan være det beste. (ikke bare på Rema) :err:

Og når ting er så dyre at det ikke engang gis den minste prisantydning, så er det ihvertfall ingen normal arbeidstaker som tør å sende noe til lakkering.
Når det gjelder %, er det vel 96% i kaffen jeg trives med.
Bikes don't leak oil, they mark their territory
Coldman

Post by Coldman »

Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Blondie

Post by Blondie »

Å diskutere priser ol her inne havner kanskje i kategorien reklame for eget firma, så send en pm til The Dragon eller mail via linken over, så får du sikkert svar på det du lurer på ;)
Walk the line
shovel78

Post by shovel78 »

Der ja,,,hm ikke så gærne priser det.
Spørs om ikke det blir nytt motiv på knallerten om en stund
Når det gjelder %, er det vel 96% i kaffen jeg trives med.
Bikes don't leak oil, they mark their territory
The Dragon

Post by The Dragon »

Roadking wrote: Hei Micah!
Og takk for en hyggelig prat på treffet i Høyanger.

Hvis du tester ut forumet litt vil du sjå at vi og har eit fotoalbum som du kan benytte deg av for å vise prosjektene dine, evnt. og prosessen med utførelsen av kunsten din steg for steg. Er alltid kjekt å sjå arbeid frå start til slutt, og ikkje minst inspirerende.

-Terje-
Hei Terje, takk og i like måte !
Jeg holder på å bli litt mer kjent her på forumet at jeg kan bla. finne ut hvor div. ting ligger.. o.l
hehe litt treg skal man si ...det kommer nok sakte men sikkert. Takk for tipset om album, jeg skal nok prøve det ut.
Blondie wrote:Å diskutere priser ol her inne havner kanskje i kategorien reklame for eget firma, så send en pm til The Dragon eller mail via linken over, så får du sikkert svar på det du lurer på ;)
det er sikkert det beste ja.. eller så blir meningen å være her litt for vrient for meg.. siden jeg ønsker ikke å profilere, men helst dele interesse for HD med kjekke folk 8-) samt lære om sykkel greie siden jeg har no peiling på disse maskiner !
276ccm

Post by 276ccm »

Hei og velkommen hit Micah! Har fulgt arbeidene dine og progresjonen er bare helt utrolig bra! Bilder sier visst mer enn tusen ord eller noe sånn, men mye av det jeg har sett i virkeligheten er det enda bedre! :-)
The Dragon

Post by The Dragon »

Takk Marius, vi får holde vårt kunst i bevegelse. Og faktisk jeg opplever det samme når jeg ser på hva du gjør vet du ;)
Ofte er det slik at man blir blind av sin egen vei.
Lykketrollet

Post by Lykketrollet »

Jeg er en av de som var ute i Bergen i helgen, og fikk se noen av bildene dine. Kjempebra!!!

For meg som ikke har kunstneriske evner, er det både morsomt å fasinerende å se hva du får til.

Velkommen til Forumet - jeg gleder meg til å se flere bilder...
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
The Dragon

Post by The Dragon »

Takk for velkomst hilsen Lykketrollet !
Ser godt hvem du er fordi det var du som lo mest på pub runden i Bergen på lørdag !
Lykketrollet altså, det nickname kledde du ;)
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”