Airbrush, motivlakkering
Re: Airbrush, motivlakkering
Hei Micah!
Og takk for en hyggelig prat på treffet i Høyanger.
Hvis du tester ut forumet litt vil du sjå at vi og har eit fotoalbum som du kan benytte deg av for å vise prosjektene dine, evnt. og prosessen med utførelsen av kunsten din steg for steg. Er alltid kjekt å sjå arbeid frå start til slutt, og ikkje minst inspirerende.
-Terje-
Hvis du tester ut forumet litt vil du sjå at vi og har eit fotoalbum som du kan benytte deg av for å vise prosjektene dine, evnt. og prosessen med utførelsen av kunsten din steg for steg. Er alltid kjekt å sjå arbeid frå start til slutt, og ikkje minst inspirerende.
-Terje-
Harleys don't leak oil, they mark their territory
Nei, kompleks trenger det nok ikke å være.The Dragon wrote:Jeg forstår godt hva du mener men det finnes så mange muligheter, samt et motiv trenger ikke å være kompleks for å være fint.shovel78 wrote: Joda, ihvertfall såpass godt at jeg regner med at det aldri vil passe min lommebok å få skiftet ut det motivet jeg har.

Det enkleste kan være det beste. (ikke bare på Rema) :err:
Og når ting er så dyre at det ikke engang gis den minste prisantydning, så er det ihvertfall ingen normal arbeidstaker som tør å sende noe til lakkering.
Når det gjelder %, er det vel 96% i kaffen jeg trives med.
Bikes don't leak oil, they mark their territory
Det er noen prisantydninger på ChromoPaints hjemmeside.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Å diskutere priser ol her inne havner kanskje i kategorien reklame for eget firma, så send en pm til The Dragon eller mail via linken over, så får du sikkert svar på det du lurer på 

Walk the line
Der ja,,,hm ikke så gærne priser det.Coldman wrote:Det er noen prisantydninger på ChromoPaints hjemmeside.
Spørs om ikke det blir nytt motiv på knallerten om en stund
Når det gjelder %, er det vel 96% i kaffen jeg trives med.
- The Dragon
Hei Terje, takk og i like måte !Roadking wrote: Hei Micah!
-Terje-
Jeg holder på å bli litt mer kjent her på forumet at jeg kan bla. finne ut hvor div. ting ligger.. o.l
hehe litt treg skal man si ...det kommer nok sakte men sikkert. Takk for tipset om album, jeg skal nok prøve det ut.
det er sikkert det beste ja.. eller så blir meningen å være her litt for vrient for meg.. siden jeg ønsker ikke å profilere, men helst dele interesse for HD med kjekke folkBlondie wrote:Å diskutere priser ol her inne havner kanskje i kategorien reklame for eget firma, så send en pm til The Dragon eller mail via linken over, så får du sikkert svar på det du lurer på

Hei og velkommen hit Micah! Har fulgt arbeidene dine og progresjonen er bare helt utrolig bra! Bilder sier visst mer enn tusen ord eller noe sånn, men mye av det jeg har sett i virkeligheten er det enda bedre! 

- The Dragon
Takk Marius, vi får holde vårt kunst i bevegelse. Og faktisk jeg opplever det samme når jeg ser på hva du gjør vet du
Ofte er det slik at man blir blind av sin egen vei.

Ofte er det slik at man blir blind av sin egen vei.
- Lykketrollet
Jeg er en av de som var ute i Bergen i helgen, og fikk se noen av bildene dine. Kjempebra!!!
For meg som ikke har kunstneriske evner, er det både morsomt å fasinerende å se hva du får til.
Velkommen til Forumet - jeg gleder meg til å se flere bilder...
For meg som ikke har kunstneriske evner, er det både morsomt å fasinerende å se hva du får til.
Velkommen til Forumet - jeg gleder meg til å se flere bilder...
Hilsen fra Lykketrollet
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
- The Dragon
Takk for velkomst hilsen Lykketrollet !
Ser godt hvem du er fordi det var du som lo mest på pub runden i Bergen på lørdag !
Lykketrollet altså, det nickname kledde du
Ser godt hvem du er fordi det var du som lo mest på pub runden i Bergen på lørdag !
Lykketrollet altså, det nickname kledde du