Er det noen som vet hvor man kan ta støytest i Bodø området og om hvordan vegvesenet er i Bodø i forhold til import fra USA. Har en 2000 Road King Classic.
Takk
Støytest
Re: Støytest
Ja det gjør det men jeg har ingen dokumentasjon på det og de er heller ikke e-merket. Skulle vel helst få lånt meg noen potter før jeg drar til tilsynet.
I Trondheim hjalp det ikke med orginale E merkede potter, mtte uansett ha støytest.
For å få den godkjent igjennom støytesten måtte jeg også få lånt meg en norsk luftfilterboks
For å få den godkjent igjennom støytesten måtte jeg også få lånt meg en norsk luftfilterboks

Frem og tilbake er ikke like langt...
- sunstorm8402
Hei
Vet ikke åssen det har gått, men mitt råd er å bestile time og møte opp. Får du mangellapp på potter, må du ordne det, men i mange tilfeller kan du argumentere med at det er originale potter, og ha en menneskelig inspektør. Hvis ikke, har du litt tid på deg til å ordne manglene.
Lykke til
Vet ikke åssen det har gått, men mitt råd er å bestile time og møte opp. Får du mangellapp på potter, må du ordne det, men i mange tilfeller kan du argumentere med at det er originale potter, og ha en menneskelig inspektør. Hvis ikke, har du litt tid på deg til å ordne manglene.
Lykke til