Noen som har handlet fra denne nettsiden?
http://www.dhgate.com/harley-mens-custe ... 637.html#0" onclick="window.open(this.href);return false;
Selgeren påstår at de selger ekte vare: "Our harley leather jackets are 100% genuine leather,manufactured by the Harley factories in China. You`re welcome to buy a sample order to check our quality first"
Harleyjakker fra Kina
Re: Harleyjakker fra Kina
Er helt enig med det at piratkopier blir stoppet i tollen men her er det ikke noen plan om å ta inn en hel container. Syntes det har vært greit å få luftet denne linken og fått både positive og negative svar. Det som kommer til å skje i første omgang nå er at jeg får vedkomne til å ta med en jakke hjem til meg hvis kvaliteten er grei etter at produktet er sjekket opp i Kina. Hvis det er mulig å ta fler inn på lovlig måte så kan dette skje i etter tid. Tanken min var at flere kunne få en sjanse til å spare noen kroner som sikkert mange andre også gjør ved å kjøpe både deler og utstyr fra utlandet og slippe å gi mer til statskassa enn vi allerede gjør.andyharley wrote:Enig med actionman. Ser også det snakkes om å importere flere jakker (container?) lengre opp på linken. Husk at dersom slike store sendinger blir stoppet i tollen, blir alt desturert. HD beskytter sitt varemerke.