Ble en liten forvandling av en helt ny Sportster sist uke. Bygget om mot den "nye" genrasjon hd folk fra skate og showboard miljøet.
Knut
Før og etter
Re: Før og etter
Det ble jo helt klart mye penere. Jeg antar at skilt og sånt har endt opp nede på siden?
Keep the rubber side down!
Den ble ganske bøllete og kul!
Skikkelig tøff den derre også med den "rette" eksosen også 

883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Nå er Sportster ikke akkurat min favorittsykkel men skal inrømme at denne omvandlingen ble bra. 276ccm sa det så fint: Bøllete!
Male masculine icon...athletic godlike clone
Bøllete var riktig karakteristikk, dessuten drit tøff, kom ikke å si at ikke Sportster er gøy276ccm wrote:Den ble ganske bøllete og kul!

FLSTC 1550
- harleymann
takker alle.... sykkelen ble knall og faktisk litt overrasket over resultatet. I tillegg så ble den utrolig bølletet å kjøre.
Men en ting skal sies. Å skur på nye HD`er eller japse er ikke store diffen lengre, det er plast, unødvendige ting og dritt over alt. Det er helt utrolig hva dem klare å dytte på av stygge og klompete ting..... men desto gøyere å kappe i.
Knut
Men en ting skal sies. Å skur på nye HD`er eller japse er ikke store diffen lengre, det er plast, unødvendige ting og dritt over alt. Det er helt utrolig hva dem klare å dytte på av stygge og klompete ting..... men desto gøyere å kappe i.
Knut
Litt skuffet over at bakskjermen min var like hel da jeg fikk tilbake sykkelen min, hehe!