
Står litt om denne "sliden" her:
http://xlforum.net/vbportal/forums/show ... nder+slide" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dynojet.com/pdf/European/Har ... 12.001.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Hadde prakk selv med min i dag.TrueBeliever wrote:!"#¤%&/( NÅ ER JEG SKIKKELIG OPPGITT OVER MEG SELV!!! Etter å ha lånt en slide av Børson tok jeg meg en testtur, og resultatet var fortsatt det samme... Da jeg kom tilbake til garasjen skulle jeg sjekke pluggene. Fremre sylinder var gloheit, bakre var såvidt lunket. Skrur ut bakre tennplugg og ser at den er helt svart av sot, og finner ut at den ikke vil gniste. Fremre funker fint. Rengjorde bakre plugg, sjekker gnist og starter sykkelen på nytt.. Tok en kjapp tur og nå går sykkelen som ei kule. ER DET MULIG?? Jeg husker at jeg har sjekket gnisten bak før, men sjønner ikke at jeg ikke har oppdaget hva som var problemet før..
Er hjemme hele dagen jeg, så send på melding og kom når det passer degTrueBeliever wrote:Men når et problem er fikset blir et annet avduket (tror jeg). Virker som om motoren/klutsjen slurer ved gasspådrag (turtallet øker mye kjappere enn hastigheten..). Får se mer på det i morgen.
Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe. Har i hvert fall lært masse om hvordan forgasseren funker. Tok et bilde av min slide/springseat/nål sammenlignet med det jeg lånte av Børson (mitt til høyre og børsons til venstre). Ser ut som et thunderslide kit ja!
Jeg skifter tilbake til min gamle slide i morgen og tar en testtur opp til deg hvis du er hjemme? Når på dagen i så fall?
Vi prøvde å skru justeringsskruen 3-4 omdreininger inn, og da tok clutchen bittelitt.Bernt wrote:Tror ikke at det er clutchen som er slitt. Det kan være justering skruen i senter som har løsnet og skrudd seg ut.