Etter en liten tur på en venns Night Rod Special var jeg solgt!

Ferieturen til Thailand ble avbestilt, og jeg kastet meg over Ebay for å finne noe der. Etter å ha lagt inn bud på noen sykler, ble det til slutt denne :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... OTORS:1123" onclick="window.open(this.href);return false;
Ved hjelp av Olaf i FlexExport burde sykkelen være i Norge om ca 5-6 uker.
Jeg valgte en 2002 mod, etter hva jeg leser om regler, etc. om registrering av sykkelen, men jeg er fortsatt litt usikker på noen av detaljene.
Da jeg ser det er flere som venter på sykler, oppretter jeg denne tråden, slik at jeg kan få andres erfaringer ang. registreringen.
Jeg lurer på om det vil være godt nok med klistremerke for å endre til kilometer på speedometeret. Jeg har planer om å bytte til ett digitalt senere, men vil gjerne ha skilter på sykkelen så raskt som mulig.
Når det gjelder eksosanlegget, så er det montert Screaming Eagle anlegg, og jeg lurer på om dette bråker for mye til å gå igjennom støytest. Det er greit å vite slike ting på forhånd, slik at man slipper en bomtur.

Jeg vil også gi alle på forumet en klapp på skulderen! :rort:
Jeg er involvert i flere andre type forums på internett, hvor det er mange tusen medlemmer, men det er usedvanlig god tone her, og utrolig mye bra (og raske) svar. Er imponert over ’kvaliteten’ på innleggene, og de besøkende her. Takk for ett informativt forum!
(Ps. moderator..Hvis denne tråden passer bedre under Import, så flytt den gjerne dit.)