Auxiliary lys

Post Reply
Rider
Posts: 142
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Auxiliary lys

Post by Rider »

Hei.
På min sykkel har jeg dette racket med auxiliary lys og blinklys. Av og til slutter pærene å virke på auxlilary lampene, og jeg må bestille nye fra USA. Dette er den typen hvor pæra er av compact typen som innbefatter glasset og det hele. Jeg har det sotete typen. Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt erstatning-innsatser for disse som det sitter en vanlig pære i, slik at man ikke trenger å skifte hele greia med glass og det hele, slik at man kan gå på bensinstasjonen å kjøpe nye pærer? Kunne ikke finne noe i HD sin katalog.
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
User avatar
Michelin
Posts: 149
Joined: 09 Mar 2010, 22:58

Re: Auxiliary lys

Post by Michelin »

Cbp har i hvertfall hatt glass for H3 pærer... mener HD har i katalogen også men er ikke sikker. vet ikke om det finnes sotede da
Michelin er bare et dekknavn
Rider
Posts: 142
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Re: Auxiliary lys

Post by Rider »

Cbp?
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Auxiliary lys

Post by Erlend »

Rider wrote:Cbp?
CBP - Custom Bikes & Parts. I Skien. http://www.cbp.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Keep the rubber side down!
User avatar
Michelin
Posts: 149
Joined: 09 Mar 2010, 22:58

Re: Auxiliary lys

Post by Michelin »

Og "Finner du ikke varen du leter etter i nettbutikken ? Vårt utvalg er mye større enn hva vi har rukket å legge på nettet, så vi kan fortsatt ha delen din på lager! Ring : 35 58 41 41"
De skaffer det meste hvis du ringer. kjapt men ikke alltid så billig og de har kansje hatt litt mye å gjøre de siste årene så det går litt fort i svingene innimellom er min erfaring... Men det kan godt ha blitt bedre det siste året for alt jeg vet..
Michelin er bare et dekknavn
Rider
Posts: 142
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Re: Auxiliary lys

Post by Rider »

Takker takker. Har forsøkt å sende dem en mail, men det er nok best å ringe ja.
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
Post Reply

Return to “Elektronikk”