Ved Fredrikstad, flere klubber som arrangerer.... Hva heter det, og hvem arrangerer?
Anyone?
Det nye treffet i Østfold?
Re: Det nye treffet i Østfold?
Hei guffen.Guffen wrote:Ved Fredrikstad, flere klubber som arrangerer.... Hva heter det, og hvem arrangerer?
Anyone?
Tenker du på Norwegian Bike Meet (eller var det Week), det som var siste helgen i august i fjor.
Det var det i alle fall Inkslingers, Rulpers og en eller to klubber til som arrangerte, så vidt jeg husker.
Stein
FLSTC 1550
husker kanskje ikke all verden i fra den helgen :err: Det var fuktig i dobbel forstand :fest:stein wrote:Hei guffen.Guffen wrote:Ved Fredrikstad, flere klubber som arrangerer.... Hva heter det, og hvem arrangerer?
Anyone?
Tenker du på Norwegian Bike Meet (eller var det Week), det som var siste helgen i august i fjor.
Det var det i alle fall Inkslingers, Rulpers og en eller to klubber til som arrangerte, så vidt jeg husker.
Stein
mvh Bjørn
Gentlemen; start your engines!
Hjemmelaga EVO og 55' Panhead prosjekt
Gentlemen; start your engines!
Hjemmelaga EVO og 55' Panhead prosjekt
Kan det være planke mc du mener som blir arangert i fredrikstad sentrum?Guffen wrote:Ved Fredrikstad, flere klubber som arrangerer.... Hva heter det, og hvem arrangerer?
Anyone?
Linc1
Are you ready 4 Rock`n Roll all the way on Black ice
- Lykketrollet
Ja, da nærmer det seg NBW.... Treffet starter i morgen - vi er på plass fredag formiddag.
Noen forumvenner som skal?
Hilsen fra Lykketrollet
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Ja gjerne...kanskje man kan få et sånt nødførerkort akkurat som de har på pass... :err:Lykketrollet wrote:Ja, da nærmer det seg NBW.... Treffet starter i morgen - vi er på plass fredag formiddag.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
- Lykketrollet
Du får be Coldman kjøre deg :err:Qonrad wrote:Ja gjerne...kanskje man kan få et sånt nødførerkort akkurat som de har på pass... :err:Lykketrollet wrote:Ja, da nærmer det seg NBW.... Treffet starter i morgen - vi er på plass fredag formiddag.
Hilsen fra Lykketrollet
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
He he...ja du syns vel å se meg sitte bak på "pikeputen" til Coldman"... :err: Kommer sterkere tilbake neste år.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
Ja, jeg kommer med en kjørekompis.Lykketrollet wrote:Ja, da nærmer det seg NBW.... Treffet starter i morgen - vi er på plass fredag formiddag.
Vi kommer på lørdag.
Livet er en dans på roser........barbeint