Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf
Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf
Fargene er BC26 hvit med to strøk DP28 silver pearl over, og BC25 svart House of Kolor+ nydelig bladsølv fra MR.276.
Hilsen kslakk
Fantastisk flott, du kommer til å bli en av de virkelig store på både pin,gull,sølv og alt annet inne faget.
- bikergutten
ok,har ikke fargekartett her nå,men skal se på fargen dersnabel wrote:Fargene er BC26 hvit med to strøk DP28 silver pearl over, og BC25 svart House of Kolor+ nydelig bladsølv fra MR.276.

mvh:Thomas
- bikergutten
har et par kammerater som jeg stilte bilen ut sammen med,de brukte oxo hause of kolor på sine biler,men de ble motivlakkert av ivar åsland...han er rå på motiv lakk 

Ja, Ivar er utrolig dyktig, prater med han i ny og ne, Skal på et kurs hos Ivar, i samarbeid med house of kolor+ 2 karer til larvik den 17
og 18 April. Et kurs med storsprøyter, legging av flake,pearl,kandy+++.Det kunne kanskje vært noe for deg også? Vis du driver med customlakk.
kslakk
og 18 April. Et kurs med storsprøyter, legging av flake,pearl,kandy+++.Det kunne kanskje vært noe for deg også? Vis du driver med customlakk.
kslakk
Hilsen kslakk
- bikergutten
han har akurat hatt kurs hos kammeraten min her oppe som jeg bor,dette er et kurs som virkerlig er verdt pengenesnabel wrote:Ja, Ivar er utrolig dyktig, prater med han i ny og ne, Skal på et kurs hos Ivar, i samarbeid med house of kolor+ 2 karer til larvik den 17
kslakk

Tøft med blad sølv, det er ikke alt som kler gull.
Stå på Marius, dette blir også bra!
Stå på Marius, dette blir også bra!
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Takk for det tutte!
Tenkte kanskje å legge litt bladsølv på en hjelm i kveld! Vi får se.. blir det legger jeg det ut.. må jo ha en kul hjelm nå som jeg skal ut å kjøre litt 

- harleymann
vent med den hjelmen du.......mulig en Biltwell på vei over dammen til deg....
Knut
Knut
HÆ!?!? Biltwell er jo de kuleste hjelmene som finnes!! Har lenge drømt om en slik, uten å ha råd.. dessuten hører jeg knakelyder i den gamle potta hver gang jeg tar den på, så den er vel ikke til stort annet enn pynt..harleymann wrote:vent med den hjelmen du.......mulig en Biltwell på vei over dammen til deg....
Knut