Beklager om det ikke passer helt inn men jeg skulle bare gjerne hatt noen råd rundt prissetting av HD

Har en 83 modell Ironhead Sportster prosjekt som jeg vurderer og selge i disse dager. Speedometer er skiftet på den nå men tidligere speedometer viste 32 000 km, så vet dere det også.
Problemet er det at sykkelen var i kjørbar god stand før jeg overtok den, men i ettertid har jeg kjøpt diverse deler til den som jeg ville skifte men som jeg ikke rakk helt over både pga tid og kunnskap for å være ærlig. Så da står den litt uferdig for øyeblikket.
Aner ikke om det påvirker salgsprisen men original forgasser ble byttet ut med ny S&S Super E forgasser kit som er montert men ikke kjørt med enda, har liggende nytt krom primær og kam cover som jeg ikke har fått satt på, ny krom oljetank, nytt speedometer og turteller av typen NOS - New Old Stock, ny krom 1.4kw starter som ikke er montert, nytt eksosanlegg i krom som heller ikke er montert, nytt batteri.
Utenom dette er det skiftet til ny olje i oljetanken, nytt oljefilter, nytt drivstoffilter og nye tennplugger.
Det som kan nevnes er at den har ikke noe særlig stor tank, maks 10 liter (Peanut tank). Den vil heller ikke starte da det har nok kommet noe feil på ledningsnettet(?) i tiden den har stått lagret som gjør at når en vrir om nøkkelen så kommer lys på men ingenting skjer når en trykker Run, heller ingen lyd fra rele. Den gamle starteren roterte en gang før det ble helt stille og det kun var lys fra hovedlykten igjen. Forhåpentligvis ikke store jobben bare amatør som meg som ikke finner utav det.
Kan og nevne at store deler av sykkelen har vært smurt inn med lagringsfett nå når den ikke har vært i bruk på godt 2 år, så det finnes lite med rust.
Så med alt det som er sakt, er det noen som kan fortelle meg hva jeg kan legge ut en slik sykkel for i den stand den er i?
Er 20 000 for mye?
Håper på noe svar rundt dette!
Takk!

Bilde 1 :
Bilde 2 :
Bilde 3 :