- og ja, jeg har kjøpt budsjett/mekkeprosjekt og betaler uten lån - han mobber meg og sier det blir mye dyrere enn å kjøpe kjøreklar med lån

Jeg regner med at datteren min unner meg å leve godt og foreløpig er huset verdt dobbelt så mye som lånet så et par hundre tusen fra eller til tror jeg ikke utgjør så mye da den tid kommermustang wrote:Det er riktig måte å gjøre det på. Lån på huset og bruk penger og ha det godt mens du lever og drit i de som kommer etter deg.![]()
![]()
![]()
![]()
Jan-Ivar wrote:Har 3 sykler en er ned betalt de to andre har jeg MC lå på i fra Santander.
Valgte det for å slippe å dra sykklene inn i huslånet. det gjør ting så mye enklere hvis man skulle være uheldig å gå å en smell
og samboer skapet skulle ryke.
kane wrote:Jeg regner med at datteren min unner meg å leve godt og foreløpig er huset verdt dobbelt så mye som lånet så et par hundre tusen fra eller til tror jeg ikke utgjør så mye da den tid kommermustang wrote:Det er riktig måte å gjøre det på. Lån på huset og bruk penger og ha det godt mens du lever og drit i de som kommer etter deg.![]()
![]()
![]()
![]()