Sportstergerilljaen

Post Reply
harleymann

Re: Sportstergerilljaen

Post by harleymann »

Messiah wrote:Artig......så det var du som bygde sykkelen jeg ble inspirert til å bygge om Sportster av=)

ååå? Jeg solgte den til en kompis nesten før jeg fikk kjørt den selv. Vi snakker da ca 8-9år siden eller noe, så hadde Rune den i ca 2år før han solgte den til en som jobbet rundt Økersenteret. Så den flere år etter det rundt i det området, nå vet jeg ikke hvor den er.

Men hyggelig da at jeg har inspirert deg..... har liksom en oppgave her i livet og det er å få flere inn i bygge miljøet..

Knut
Roger64

Post by Roger64 »

Har en 95 mod. 1200 som er ombygd til stivrammechopper. Ble meget fornøyd med bygget, utrolig god å kjøre.
Chopper III nhdf 006.jpg
harleymann

Post by harleymann »

Knall tøff Roger, skulle sett flere bygg som dette i Norge. Grattis....en av de bedre!!

Knut
Messiah

Post by Messiah »

harleymann wrote:
Messiah wrote:Artig......så det var du som bygde sykkelen jeg ble inspirert til å bygge om Sportster av=)

ååå? Jeg solgte den til en kompis nesten før jeg fikk kjørt den selv. Vi snakker da ca 8-9år siden eller noe, så hadde Rune den i ca 2år før han solgte den til en som jobbet rundt Økersenteret. Så den flere år etter det rundt i det området, nå vet jeg ikke hvor den er.

Men hyggelig da at jeg har inspirert deg..... har liksom en oppgave her i livet og det er å få flere inn i bygge miljøet..

Knut

Såvidt jeg husker var det Børson som hadde noen bilder av denne liggende.....sikkert fra finn eller NHDF tenker jeg, og på den tiden(kunne vel vært rundt 2004) hadde jeg heldilla på caferacer og Cruiser streetfighter.......hadde selv en brukbart omgjort Intruder Streetfighter, så en kan vel si at det har skjedd en evolusjon når det kommer til smak.....selv om jeg ennå har litt delt smak....på den ene siden liker jeg Bobbere , og på den andre siden liker jeg Californiacustom (tror det heter det iallefall) lange, lave, litt softail-lignende choppere. Så når jeg først skal bygge så skal det være en blanding av disse to stilene....en lang, lav bobberinspirert custom=)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
harleymann

Post by harleymann »

kom gjerne med bilder av drømme sykkelen din, digger å se drømme sykler.

Knut
Messiah

Post by Messiah »

Har to rammer jeg gjerne kunne tenkt meg....litt forskjellig stil....men begge hadde kledd meg;)
Uansett hva jeg lander på blir det med hjul med eiker, rund oljetank, ellers mye som på bildene.....kanskje med litt mer bobberaktig styre...og Sportstern som donor!
Med tanke på at Sportsteren er donor er vel kanskje den nederste fra Calles den som ivaretar mest av Sportster preget.....så hjertet lener vel litt dit, mens egoet sier laaaaaang, stooooooor og kraftig;)
Lakk og Chrome/pulverlakk messig lener jeg vel mot denim mattsvart, med sølv pinstripe HD logo + litt enkle pyntestriper, sete i brunsort, litt slitt preg, med sølv søm, matt sort denim gaffel, og chrome og matt denim pulverlakk motor, smale, lange rakrør med sort bandasje.
Last edited by Messiah on 21 Mar 2010, 23:05, edited 2 times in total.
harleymann

Post by harleymann »

Springer er tøft, selv om Bobber er ikke helt min ting så kan den blandigen du liker være dritt tøft. Men du får ikke kjøpt den, så du må bygge selv. Tøft stuk.

Knut
Messiah

Post by Messiah »

=) Må nok brette opp ermene å begynne etterhvert ja....får vente til en har pappaperm igjen eller noe sånnt tenker jeg;)
harleymann

Post by harleymann »

snakker om sola så dukket den opp på finn.no med mine gamle bilder. http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=21498560" onclick="window.open(this.href);return false;

Knut
Messiah

Post by Messiah »

Hehehe....Sikkert fortsatt uforandret da regner jeg med!
Sitter å har tidenes hodepine med tanke på skjerm som følger rammas demping eller "stivrammaskjerm" kun festet i baksving......dette er en utfordring pga at min kjære gjerne vil sitte på innimellom........lurer litt på to sett seter og skjermer..........noen ideer? Prosjektet ligger først i tråden!
Post Reply

Return to “Sportster”