Sportstergerilljaen
Re: Sportstergerilljaen
Velkommen i geriljan. Det var en knalltøff Sportser Du hAR KJØPT. Hvordan får Du lagt inn så store bilder 

Takk for det. Meget godt fornøyd jeg ogsåmustang wrote:Velkommen i geriljan. Det var en knalltøff Sportser Du hAR KJØPT. Hvordan får Du lagt inn så store bilder

Jeg legger inn link til bildet fra photobucket. Da belaster jeg ikke serveren til forumet

Trond Erik
'11 Iron Stage I
When life throws a curve...lean into it and open the throttle
'11 Iron Stage I
Hvor finner man det. Er det noe som ligger på nett som kan lastes ned og inn på Pc'n 

www.photobucket.commustang wrote:Hvor finner man det. Er det noe som ligger på nett som kan lastes ned og inn på Pc'n

Trond Erik
'11 Iron Stage I
'11 Iron Stage I
Hei,geriljan
Vil med dette søke om opptak i Sportstergeriljan, har vært "hangaround" på forumet i flere år og "prospectert" med shovelhead en god stund nå
Kom over en 93 mod Sportster med stort potensiale..
Den ser rett å slett ille ut, oksidering(ser ut som den har fått sopp) , rust , etc.,men den starter og går og jeg har en god følelse for den og prisen ble rett.
(har dessverre ikke bilder ennå, den står oppe i dalom og ikke kommet hjem ennå)
Så det skal bli et spennende vinterprosjekt.
Planer:
1250 kit (er883)usikker på hammer /nhrs , innspill/anbefaling?
luftfilter
eksosanlegg, har forstått at 2:1 er tingen, men blir ikke klok på hva jeg skal velge?(bør helst være til en fornuftig pris)trenger alt, det som sitter der er korte stubber ,ikke brukanes til no!
tar sikte på en straight konvertering-bolt on- ikke porting/maskinering.
lakke motor
+forskjønne/lakkere alt som ser for jævlig ut!
Det er allerede en springer front med 16" foran og "ballongdekk" kul stil
Anders
Vil med dette søke om opptak i Sportstergeriljan, har vært "hangaround" på forumet i flere år og "prospectert" med shovelhead en god stund nå

Kom over en 93 mod Sportster med stort potensiale..
Den ser rett å slett ille ut, oksidering(ser ut som den har fått sopp) , rust , etc.,men den starter og går og jeg har en god følelse for den og prisen ble rett.
(har dessverre ikke bilder ennå, den står oppe i dalom og ikke kommet hjem ennå)
Så det skal bli et spennende vinterprosjekt.
Planer:
1250 kit (er883)usikker på hammer /nhrs , innspill/anbefaling?
luftfilter
eksosanlegg, har forstått at 2:1 er tingen, men blir ikke klok på hva jeg skal velge?(bør helst være til en fornuftig pris)trenger alt, det som sitter der er korte stubber ,ikke brukanes til no!
tar sikte på en straight konvertering-bolt on- ikke porting/maskinering.
lakke motor
+forskjønne/lakkere alt som ser for jævlig ut!
Det er allerede en springer front med 16" foran og "ballongdekk" kul stil

Anders
Jeg ble så lei av all "China Cromen" som rustet etter 14 dager, lakkerte det med Hammerite slaglakk.
Syns det ikke ser så gæærn't ut.
Syns det ikke ser så gæærn't ut.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Velkommen hit. Her bør en ikke søke. Alle som vil kan bli med her.