Begynte med å demontere tank og topper samt selyndre og stempler . Det viste seg at det var på høy tid eksosventilene var nermest skeive i styringene og måtte slåes ut av styringene .
Ventilstyringene på eksos ventilene ble skiftet ut med nye i bronse nye ventiler ble satt inn men først måtte setene slipes en goooo del

Crissenator portet lit på toppene mine eksosutgangen er da fra fabrikken ikke ferdig i mine øyner og var ovale nå er di runde og fine .
Glidelagrene i topp av veivstakene ble skiftet og Crissenator brosjet di til ikke bolt on her nei :toff:
Topper og selyndre ble sandblåst og lakket eg kjøpte ny komfyr til min bedre halvdel og bakte delene i komfyren i garasjen det funket fint :ADHD:
Crissenator hjalp myye til her og monteringen gikk som en lek vil eg si i forskel til å kødde med det alene gikk det fint med 2 kokker :flink:
Messing er det som fasinerer meg mest om dagen en del detaljer i det metallet nå .
Crissenator har bilder fra demontering og montering håper han kan legge di inn under denne linken og komme med lit tekst eg har tatt bilder av det foreløpige resultatet blir som alle som har samme syke som underteinede aldrig ferdig :ADHD: