Nå sporer du helt av veien - du kan lage deg en egen forsikrings tråd der du vil - denne tråden informerer om et ulovlig verksted uansett hvilke tanker og ideer som kan spinne rundt.
Fakta:
CMC AS er IKKE autorisert eller godkjent av statensvegvesen.
Det er to polske arbeidere uten mekaniske papirer som utfører arbeide på verkstedet.
Det er ifølge lover og regler ulovlig å benytte ikke godkjent verksted.
Du får regresskrav og eller mister din forsikring om det lommer frem at uautorisert eller pirat verksted eller kompismekking har blitt utført på kjøretøy.
Litt mer fakta er at jeg ikke ligger i noe konflikt med dem, har ingenting uoppgjort med CMC AS
At jeg synes mye og mangt om CMC AS for to år siden - betyr det at jeg MÅ mene det samme i dag? - for to år siden ble jeg lurt. Du har sikkert lagt merke til at jeg ikke har skrevet noe mer positivt om dem siden dengang.
Glasshus og rapportering!. Vi tar en fakta sjekk vi to BikerEva før vi tar helt påske ferie

Rapportering er sikkert fin den BikerEva, fakta er fakta og når personlige meninger og egenskaper du tillegger sammen med assurandør spekulasjoner så sitter vi igjen med samme faktiske forhold uavhengig av hva du måtte mene:
CMC AS driver et ulovlig verksted, det er det mange som ikke vet og de som stiller spørsmål blir informert om at CMC AS er i dialog med statensvegvesen - som igjen avkrefter det.
Denne tråden har som formål å informere om ulovlig pirat verksted som drives i Bergen og dessverre de konsekvenser det kan få å benytte dette verkstedet.
GodPåske og velg verksted med omhu