Hva med flere effekter fra Forumshoppen.
Re: Hva med flere effekter fra Forumshoppen.
Tøymerke er av interesse 

Når det gjelder %, er det vel 96% i kaffen jeg trives med.
Bikes don't leak oil, they mark their territory
Bikes don't leak oil, they mark their territory
Jeg har sendt en forespørsel om tøymerker, klistremerker, t-skjorter og hoodies til et lokalt firma, så får vi se hva de sier
Jeg må bestille et minsteopplag for å få gode priser regner jeg med, så det er kjempebra med interesse på forhånd 
Når det gjelder tøymerker forresten, er det sånn at det er noen som veldig gjerne vil ha store merker, eller er det kun patch til skulder/bryst etc som er aktuelt? Det er de små jeg har bedt om tilbud på...

Når det gjelder tøymerker forresten, er det sånn at det er noen som veldig gjerne vil ha store merker, eller er det kun patch til skulder/bryst etc som er aktuelt? Det er de små jeg har bedt om tilbud på...
/ Svima
70 mm er helt fint. Da kommer vi i godt selskap.
- Attachments
-
- mobileimage.jpg (246.47 KiB) Viewed 13548 times
- chrissenator
Hvordan går det med tøymerkene?..
To Sportstere er dobbelt så gøy
Det er nå veldig stille fra denne kanten. Hva med å få sjekka om det er mulig å få kjøpt seg en vinterjakke med forumslogo og forumsnavn på. Er det mulig å få lufta om det er interesse for dette og eventuelt få lagd en liste over hvor mange som vil kjøpe?????? 

- chrissenator
Du kan lage en poll og sjekke ut om interessen for vinterjakke er tilstede, så må de i forum ledelsen ta saken videre.
To Sportstere er dobbelt så gøy
Kjøper gjerne tøymerke jegchrissenator wrote:Hvordan går det med tøymerkene?..

http://WWW.FrantzenRacing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Vet ikke hvordan jeg gjør det. Kan skje noen andre kan lage den.chrissenator wrote:Du kan lage en poll og sjekke ut om interessen for vinterjakke er tilstede, så må de i forum ledelsen ta saken videre.

Er dette et like dødt tema enda, Medlemstallet øker mye nå så det hadde vært greit med noe nytt. Det gamle er nå utslitt. 

Keep the rubber side down!