Kanskje det har noe å gjøre med at du er ganske raus selv?BikerEva wrote:Rart det der-kjenner flere som ikke liker å la andre prøvekjøre syklene sine, og spesielt ikke kvinnfolk, men JEG får lov.
Jaja, jeg bare takker og tar i mot jeg :err:

Kanskje det har noe å gjøre med at du er ganske raus selv?BikerEva wrote:Rart det der-kjenner flere som ikke liker å la andre prøvekjøre syklene sine, og spesielt ikke kvinnfolk, men JEG får lov.
Jaja, jeg bare takker og tar i mot jeg :err:
Skal ikke nekte for at jeg satt med et glis faktisk HELE veien frem og tilbake til Trondheim tross dårlig rygg og stivramme... Eneste gang jeg hadde et lite alvorlig øyeblikk var etter en litt relativt hurtigående strekning og uten speil hørte sirener bak meg.. intil jeg fant ut at det bare var en brannbil som ville forbi..harleymann wrote: ...nå er nok ikke jeg kjent for å være kjip på å låne bort, tror det var et par som satt med et stort glis hele veien til Trondheim og tilbake på mine sykler også.
Knut
Det er noe han har laget sjølmadvaa wrote:Denna APE´en du har på denne bobberen Knut, er det noe du har laget sjøl? Noe du lager flere av? Minner meg om CC´s Bonanza styre, Me Like!!!!
madvaa wrote:Denna APE´en du har på denne bobberen Knut, er det noe du har laget sjøl? Noe du lager flere av? Minner meg om CC´s Bonanza styre, Me Like!!!!