Ser dårlig ut. utstillerlista finner du her: http://www.messe.no/MCmessen/Utstillerliste/percy wrote:Vet dere om noen dele/firmaer ( HD ) som skal på Mesa ?
MC-Messa 1-3 Mars
Re: MC-Messa 1-3 Mars
Keep the rubber side down!
Det var ikke mange 

http://WWW.FrantzenRacing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Nei, det er mest plastikk og klær. Harley har vel ikke vært representert på messa de siste fem-seks årene, og da gir det seg litt selv at ettermarkedsleverandørene heller ikke er der. Kanskje vi rett og slett burde starte en egen custommesse for for folk som liker å skru selv?
Keep the rubber side down!
Det hadde gjort seg
Det er vel sykt dyrt for å stå der

Det er vel sykt dyrt for å stå der

http://WWW.FrantzenRacing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Etter å ha sett utstiller liste tror jeg jaggu jeg blri hjemme i stede.
det blir jo bare mer og mer tragsk detta.
det blir jo bare mer og mer tragsk detta.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
100%er
Hei!
Helt enig med Dere at utstillerlista var jo bare tragisk,ikke mye Hd relatert der nei.....en får se,men det imponerte ikke
Helt enig med Dere at utstillerlista var jo bare tragisk,ikke mye Hd relatert der nei.....en får se,men det imponerte ikke

Ride Safe Ride Free-Nalle
Det mest spennende HD-relaterte er nok en DÛX 200" motor (3,35 liter) V-twin som skal passe rett inn i noen Softtail modeller.
Yter 260 hk med doble innsug ikke, noe for hvermansen estimert pris er vel 150.000,- PS: Den er ikke tenkt montert i sykkelen i bakgrunnen,
Yter 260 hk med doble innsug ikke, noe for hvermansen estimert pris er vel 150.000,- PS: Den er ikke tenkt montert i sykkelen i bakgrunnen,
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Jeg ser på dette som begynnelsen på sesongen. Møte gamle og nye kjente og ukjente og kanskje et barheng etterpå.
Skjønner din frustrasjon Tutte. Du, uten mulighet til å kjøre sykkel nå som gradestokken nærmer seg null må jo være traumatisktutte wrote:Æsjamæi-
Fikk dårlig nytt i dag Konstabelen blir ikke ferdig til neste helg og da ser det mørkt ut for deltagelse på messa..

01 Fat Boy stage 1 SEST
Fikk glad nyheten i går "Det ser ut til at jeg skal få den igjen på torsdag/fredag, ferdig skrudd sammen- Hurra"Toro wrote:Skjønner din frustrasjon Tutte. Du, uten mulighet til å kjøre sykkel nå som gradestokken nærmer seg null må jo være traumatisktutte wrote:Æsjamæi-
Fikk dårlig nytt i dag Konstabelen blir ikke ferdig til neste helg og da ser det mørkt ut for deltagelse på messa..
Da prøver jeg å dra en tur på lørdag.Må se ann kneet litt. Når er det folk regner med å være der? Det er åpent 10-18.
Man skal ikke plage andre