Gruninnstilling på cv
Gruninnstilling på cv
Har da kjøpt en cv gasser der blomberinga på blandeskruen er fjærna den gamle gasseren var det en og en halv runde fra bunn og opp men der det samme leis på en cv gasser ??
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
- chrissenator
- Posts: 1741
- Joined: 13 Mar 2010, 23:28
Re: Gruninnstilling på cv
Video for rebuilding CV carb: http://www.harleyhowto.com/forum/showthread.php?p=2065
Night Rider CV modification: http://www.nightrider.com/biketech/hd_cv_mods.htm
JCP tuning basics: http://www.johnsmotorcycleparts.com/Kei ... g_tips.htm
Harley Davidson Carburetor Performance Tuning: http://www.harley-performance.com/harle ... retor.html
Litt bilder av CV med forklaring: http://delab247.com/script/cv-carb-pictures
No har du litt å lese men du blir no expert på CV carburetors til slutt
Night Rider CV modification: http://www.nightrider.com/biketech/hd_cv_mods.htm
JCP tuning basics: http://www.johnsmotorcycleparts.com/Kei ... g_tips.htm
Harley Davidson Carburetor Performance Tuning: http://www.harley-performance.com/harle ... retor.html
Litt bilder av CV med forklaring: http://delab247.com/script/cv-carb-pictures
No har du litt å lese men du blir no expert på CV carburetors til slutt

To Sportstere er dobbelt så gøy
Re: Gruninnstilling på cv
Har CV, så kjækt å få med seg. 

Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
- chrissenator
- Posts: 1741
- Joined: 13 Mar 2010, 23:28
Re: Gruninnstilling på cv
Har du tenkt på ThunderJet du Lariat?.
Her er litt ThunderJet pdf snacks fra Zippers: http://www.zippersperformance.com/techt ... etting.pdf
Kjører du TJ kittet så får du nedre, midt og øvre register til å fungere skikkelig - en stock CV er jo litt sånn enten funker den bra i nedre eller øvre register.
Her er litt ThunderJet pdf snacks fra Zippers: http://www.zippersperformance.com/techt ... etting.pdf
Kjører du TJ kittet så får du nedre, midt og øvre register til å fungere skikkelig - en stock CV er jo litt sånn enten funker den bra i nedre eller øvre register.
To Sportstere er dobbelt så gøy
Re: Gruninnstilling på cv
En og en halv runde er ett greit utgangspunkt punkt. Husk på at blande skriven kun justerer tomgangs blandinga for å for andre blandinga forholdet i resten av registeret må du laborere med nåler og dyser
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
100%er
Re: Gruninnstilling på cv
1 0g 3/4 deler er vist grunnoppsettet på blandeskruen fra fabrikk .
Ja ThunderJet er planlagt men først etter ny tenning og at cv gasseren funker opptimalt slik at det ikke blir for mye greier som kan gi feil har alt kjøpt Thunderjet gleder meg som en vovv ler reiser til budapest i morgen så det blir først etter en ferie med god mat og øl samt spa opphold eg tar fatt i det men fikk på skruflensen fra killer slik at cven passer på orginalmanyfoilen fott rette dyser i den rengjort og skiftet pakkninger + diverse .
Ja ThunderJet er planlagt men først etter ny tenning og at cv gasseren funker opptimalt slik at det ikke blir for mye greier som kan gi feil har alt kjøpt Thunderjet gleder meg som en vovv ler reiser til budapest i morgen så det blir først etter en ferie med god mat og øl samt spa opphold eg tar fatt i det men fikk på skruflensen fra killer slik at cven passer på orginalmanyfoilen fott rette dyser i den rengjort og skiftet pakkninger + diverse .
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
Re: Gruninnstilling på cv
chrissenator wrote:Har du tenkt på ThunderJet du Lariat?.
Her er litt ThunderJet pdf snacks fra Zippers: http://www.zippersperformance.com/techt ... etting.pdf
Kjører du TJ kittet så får du nedre, midt og øvre register til å fungere skikkelig - en stock CV er jo litt sånn enten funker den bra i nedre eller øvre register.
Der var alle gassere vist utenom cv

GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%