Følgende er vel mer en konstantering og et spørsmål enn et forslag, men jeg fant ikke noe annet forum å legge det i.
Her om dagen kunne jeg se flere sider med nye innlegg. I morges var det kraftig redusert, nå ser jeg bare 3. Hvordan fungerer dette egentlig? Blir det færre hver gang jeg tar en titt i et nytt innlegg eller går inn på forumet?
Synes vel at nye innlegg alltid burde bestå av f.eks. de nyeste 150 innleggene fordelt på x antall sider. Det er jo dette man vil følge litt med på.
Nye innlegg
Nye innlegg
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Re: Nye innlegg
Om jeg skjønner deg riktig tror jeg det er slik at nye innlegg vises hver gang du logger inn på nytt siden sist gang du logget inn. Etter at du har logget inn merkes de ikke som lest, men heller ikke som nye. Det kommer også en funksjon i portalen siste 10 - 20 innlegg..
På toppen av forumets hovedside har du også en link til "Vis uleste meldinger": http://www.hd-forum.no/search.php?search_id=unreadposts
På toppen av forumets hovedside har du også en link til "Vis uleste meldinger": http://www.hd-forum.no/search.php?search_id=unreadposts
Ja, ja.
Aner ikke hvordan det funker. Uleste meldinger kjenner jeg til - og liker dem bare sånn passe. Jeg vil heller ha hauevis med nye innlegg sortert etter synkende dato. Tror mange er enig med meg. Vi er jo en nyskjerrig gjeng.
Aner ikke hvordan det funker. Uleste meldinger kjenner jeg til - og liker dem bare sånn passe. Jeg vil heller ha hauevis med nye innlegg sortert etter synkende dato. Tror mange er enig med meg. Vi er jo en nyskjerrig gjeng.

Coldman
Nysgjerrig, Sturla!! *pirk* :err:
Jeg for min del trodde jeg var helt hjernedød, fordi jeg ikke fant portalen igjen. Inntil jeg så den var nede. Nuvehl!
Jeg for min del trodde jeg var helt hjernedød, fordi jeg ikke fant portalen igjen. Inntil jeg så den var nede. Nuvehl!
"Nye innlegg" er kun de innlegg som er kommet etter din siste innlogging. Uleste er alle de du enda ikke har rukket å lese :err: og så kan du velge aktive emner og få opp alle det er aktivitet på siste tiden. Det er nok den mest innholdsrike funksjonen
/ Svima
Men i svarte bølge da. Jeg er hjernedød. Helt kokko i hue.
Snakk om å kaste perler for svin. Jeg går i skammekroken.
Aktive emner, selvfølgelig. Midt i blinken.
:takk:

Snakk om å kaste perler for svin. Jeg går i skammekroken.
Aktive emner, selvfølgelig. Midt i blinken.
:takk:
Coldman