Hadde en annen ulyd i forbindelse med den gamle caliperen, men den forsvant nå som jeg fikk på den nye caliperen i vinter.Toro wrote:Kan det være bremseklossene som klakker![]()
Tja, har kjørt softailen til dama som er samme årgang som min hvor det ikke er slik ulyd, så har et håp om at det faktisk lar seg ordneColdman wrote:Det er klankelyd i min 08-modell også hvis jeg kjører over skarpe dumper/høl osv.
Lyden har vært der siden sykkelen var ny.
l]

Vi får holde hverandre oppdatert om vi klarer å finne ut noe

Lagerbanene til kronelagrene ble også byttet når jeg skiftet lagrene og nedre kronehalvdel, og de satt forholdsvis tight når jeg fikk slått den nedi igjen. Men selvfølgelig, det kan jo være momentet som oppstår med sykkelens vekt og gaffelens bevegelse avslører en aldri så liten bevegelse i lagerbanene. Hvis du har tid og lyst en dag hadde det vært spennende om du ville kjørt en liten runde med den for å kjenne om det er noe ala det du opplevde med dinJan-Ivar wrote:har dere sjekket lagerskålene i ramma.
hadde samme følelse og type lyd i min i fjor høst og fant ut at det rett å slett var styelager koppa som ikke satt skikkeig fast i ramma.
.