Coil kit til sportster?
Coil kit til sportster?
Noen som har coil kit til sportster?Helst ett slikt sett http://www.dkcustomproducts.com/1995-20 ... 03-WRS.htm
Komplett med tenningslås brakett.BILLIG.Hehe
Re: Coil kit til sportster?
Noe sier meg at det er vanskelig å få tak i dette brukt her til lands... Men du kan jo ha flaks!
Tenkte det var vært og prøve her først.Selv om det er Skudd i mørket.Hehe
- chrissenator
Det er jo en del som sitter på de brakkertene som er ideel til coil relocation - se om du finner bilde av brakkerten den som holder fløyte/horn så er det flere som "våkner" vil jeg tro, det er ikke mange som vet hvilke deler du ønsker degtomerik wrote:Tenkte det var vært og prøve her først.Selv om det er Skudd i mørket.Hehe

To Sportstere er dobbelt så gøy
Ja, jeg, men det er akkurat montert på min Sportstertomerik wrote:Noen som har coil kit til sportster?Helst ett slikt sett http://www.dkcustomproducts.com/1995-20 ... 03-WRS.htm

1996 Sportster 1200XL, Stage 1 m/ oppdyset CV, Arlen Ness Big Sucker, Cycle Shacks, DK Custom breather bolts, CV Performance V-Ductor
Det er jo en del som sitter på de brakkertene som er ideel til coil relocation - se om du finner bilde av brakkerten den som holder fløyte/horn så er det flere som "våkner" vil jeg tro, det er ikke mange som vet hvilke deler du ønsker deg
[/quote]
Skal jeg få til:)

Skal jeg få til:)
Hvor mye måtte du betale for den?med frakt og alt
Jeg lagde en egen tråd om dette på Sportster sidene. Om du går inn der så kan vi samle alt i en tråd. Mulig du finner svaret der ogsåtomerik wrote:Hvor mye måtte du betale for den?med frakt og alt

1996 Sportster 1200XL, Stage 1 m/ oppdyset CV, Arlen Ness Big Sucker, Cycle Shacks, DK Custom breather bolts, CV Performance V-Ductor
Det skal jeg gjøre.Takk:)
Hei hei!
Kan hende de har brakettene hos Hamar Bikestore :choppericon:
Tvi tvi
Kan hende de har brakettene hos Hamar Bikestore :choppericon:
Tvi tvi
Ride Safe Ride Free-Nalle