Eg e klar men er per nå ikkje istand til å ta stilling til dato eller noe som helst annet for den saks skyld..... Er syk... JÆVLIG syk..... Har pådratt meg en heavy infeksjon....chrissenator wrote:Wanted one Harlex!..
Ny pubrunde i Bergen.
Re: Ny pubrunde i Bergen.
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
- Lykketrollet
Ser at Oslo-folket er i flertall her ja... Du får sjekke med brødrene dine Sandman, de er kanskje ikke så ofte innom her på Forumet...
Hilsen fra Lykketrollet
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
- chrissenator
Så lenge du er klar så får resten komme på plass når det kommer, god bedring(PS kan hende jeg spør deg om clutch verktyget snart)Harlex wrote: Eg e klar men er per nå ikkje istand til å ta stilling til dato eller noe som helst annet for den saks skyld..... Er syk... JÆVLIG syk..... Har pådratt meg en heavy infeksjon....
Så bli no bare frisk du...
To Sportstere er dobbelt så gøy
chrissenator wrote:
Så lenge du er klar så får resten komme på plass når det kommer, god bedring(PS kan hende jeg spør deg om clutch verktyget snart)
Så bli no bare frisk du...
Har fått noe krutt som jeg håper hjelper... :krysser: :ber: Du vet du er syk når fastlegen din ringer deg på kveldstid og spør om formen ... :redd: Clutch verktøyet kan lånes så snart jeg blir mer oppegående....
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Takk for meldingen på FB, Hera- jeg har ikke vært her inne siden i september... Datoen er notert og jeg blir gjerne med :highfive:
Walk the line
Så flott! Gleder meg til å treffe deg igjen.Blondie wrote:Takk for meldingen på FB, Hera- jeg har ikke vært her inne siden i september... Datoen er notert og jeg blir gjerne med :highfive:
Da er flybilletter kjøpt, så nå gleder jeg meg til Bergenstur 21. april!
- Lykketrollet
Er datoen endelig bestemt da?Hera wrote:Da er flybilletter kjøpt, så nå gleder jeg meg til Bergenstur 21. april!
Hilsen fra Lykketrollet
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Da har jeg tatt en avgjørelse på dato for denne begivenheten. 21. april 2012. Detaljer om oppmøte og plan for kvelden/natten kommer etter hvert. 

Ride safe, live free.
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++