Og min Sportsterpresentasjon har lagt og godgjort seg i kladdeboken her inne, da forumet ikke ville ha bildelinker på over 550 pixler. Vi prøver igjen!!
Før hadde jeg en -86 Sportster som jeg hentet i Kristiansund.
Etter en stund så den slik ut:
Den var kul å se på, og gikk noe jævlig når den først GIKK (og ikke stod havarert ett eller annet sted langs veien), men da husmekanikeren sa man burde bytte hele motoren etter at magnetene i rotoren hadde røket for andre gang, og venting på ny clutch som funket to mil og girkassetull en hel sesong der jeg kjørte husmekanikerens istedet, fikk jeg nok. Her er husmekanikerens, han hentet sin i Kristiansand helgen etter vi var i Kristiansund-han ble så misunnelig og byttet ut V-Maxen sin
Så september 2007 durte jeg ut fra forhandleren på en flett ny 883R, for det var den modellen man fikk i grellest farge
I løpet av første vinteren fikk den det som jeg nå synes "alle" skal ha, nemlig V&H Short Shots. Nuvehl, jeg gjorde ikke som alle de andre skandinaviske kundene, jeg har ikke dempere i mine
Siden dengang er det blitt 14.000 km på telleren eller noe rundtom der, husmekanikeren fikk sparken siden en 2007 er driftssikker enn en -86, og nå skal den bli 1200 snart. Har handlet komplett SE-kit med topper som kommer hjem i en amerikakoffert rett over påske. Jeg er ikke helt enig med meg selv om den skal få nytt fremdrev, eller både frem OG bakdrev og hvor mange tenner og sånn....Jeg har slitt ut favorittskoene mine på girpedalen!