Tror jeg skal montere bakhjulet igjen for å sjekke hvordan belten ligger i forhold til dekket

Gikk vel litt ut fra at belten lå kant i kant med pulley'en og at man da kunne beregne i forhold til pulley'ens bane

Leste i en annen tråd hvor et par reklamerte med at det ble et godt resultat med 150 dekk, bedre grep og komfort på kjøringen.Nostalgia wrote:Så moro![]()
Tror jeg skal montere bakhjulet igjen for å sjekke hvordan belten ligger i forhold til dekket
Gikk vel litt ut fra at belten lå kant i kant med pulley'en og at man da kunne beregne i forhold til pulley'ens bane
Will doDette blir spennende, hold oss oppdatert
Husk på at det er forskjellige bredder på de forskjellige fabrikanters 150 dekk...
Jeg fant :highfive:chrissenator wrote:Mener det finnes hos fabrikanten, antakelig på deres hjemmeside..
Har sett en slik liste men jeg kommer ikke på hvor den var i WWWen :klaskepanne:
Det er ca samme oppskriften på 2004+ Sportstere.Toro wrote:Har 150 Metzeler på min 01 Fatboy. orignalt har den 130. Det eneste som er gjort er at boltene som holder skjermen til strudsen er snudd og byttet ut med unbrako linseskruer. Da må en, skal det bli pent bruke kromma koppmuttere på yttersiden.