Når du importerer en motor med titel, så vil sikkert tilsynet spørre hvorfor det ikke følger med ramme.
Og da vil motoren bli inntollet som motordeler og ikke som en hel sykkel.
Og da regner jeg også med at du må skaffe papirer på den Norske rammen, slik at tilsynet får bekreftet at dette er riktig eller godkjent ramme til den sykkelen du skal bygge. Og om de godtar at du bygger på en motor med titel er jo også et stor spørsmål.
Så det lureste var nok å kjøpe en annen sykkel, lykke til med "ny" Harley`en.
Ramme/Motor ID
Re: Ramme/Motor ID
Jepp, stemmer det.
ble den som har ligget på auto db.
ble den som har ligget på auto db.
Re: Ramme/Motor ID
Joda,
Da jeg har sett sykkler fra samme periode til lavere pris en det denne var så ble vi til slutt enige om att jeg kunne ta den med hjem for 70 høvdinger:), strøken sykkel men er noe småteri som må skiftes ut for å få den orginal, blir litt vinterpuss frem til sommeren
.
skal etter hvert få frem noen bilder her når jeg har funnet ut hvordan
Da jeg har sett sykkler fra samme periode til lavere pris en det denne var så ble vi til slutt enige om att jeg kunne ta den med hjem for 70 høvdinger:), strøken sykkel men er noe småteri som må skiftes ut for å få den orginal, blir litt vinterpuss frem til sommeren

skal etter hvert få frem noen bilder her når jeg har funnet ut hvordan
