Kunne det være en ide å legge til en funksjon med rep/creds/thumbs up slik at man kan rose gode innlegg, det ville være artig.
Avataren er litt i minste laget, og det er ikke alltid like lett å finne en som passer til 100x100 10kb.
Detaljer kansje men lell, et ønske.
Rep og Avatar
- chrissenator
Rep og Avatar
To Sportstere er dobbelt så gøy
Re: Rep og Avatar
Takk for innspill. Vi setter det opp på ønskelista og ser hva vi evt. kan gjøre med det når ferien er over og admingruppa kommer sammen igjen.
Keep the rubber side down!
- chrissenator
Den e go, og god ferieErlend wrote:Takk for innspill. Vi setter det opp på ønskelista og ser hva vi evt. kan gjøre med det når ferien er over og admingruppa kommer sammen igjen.

To Sportstere er dobbelt så gøy
- chrissenator
Nett begynt :pchrissenator wrote:Bump!
Er ferien over nå :err:
Jeg ser hva du vil frem til, men ettersom jeg fortsatt er alene om å oppdatere forumet, samt alle mods så blir det litt i overkant mye på en mann.
Grunnen er at når det er tid for oppdatering av forumet så må jeg modde opp igjen alle ekstra funksjoner som er i forumet/portalen, og da blir det mye arbeid for bare små enkle ting.
Håper for forståelse for dette.
PS!
Det er fortsatt åpen en plass i Admingruppa for de som kan hjelpe til med akkurat dette. Den personen må ha kunnskap om PHP og MySQL!
Harleys don't leak oil, they mark their territory