Knut/Harleymann har vært så snill å fikse oss en gratis plass/stand hvor vi tenker å servere kaffe, skryte litt av forumet og skravle med folk.. bare ha det litt gøy og "markedsføre" oss litt. Men vi trenger litt hjelp av noen som kan stille opp og være på standen. Vi fikser selvsagt gratis inngnag til de som stiller opp.
Vi tenker 2 stk av to skift pr dag, altså fire personer pr dag. Det er jo ikke sånn at man må stå dønn på standen absolutt hele tiden, men det er primært "hovedoppgaven", og så kan man jo heller gå ordentlig rundt å kikke før/etter å ha stått på standen.
Fredag 28 Oktober: Vi trenger fire stk. To til formiddgasskiftet og to til Ettermiddagsskiftet.
Lørdag 29 Oktober: Vi trenger en til formiddagsskiftet og to til ettermiddagsskiftet
Søndag 30 Oktober: Vi trenger to til formiddagsskiftet og to til ettermiddagsskiftet
Foreløpig er jeg og Erlend litt fleksible og ser hva som er igjen av skift til Lørdag og Søndag (ingen av oss kan Fredagen) Guffen har sagt seg villig til å ta Lørdag formiddag.. Et par admins til er enda litt usikre om de kan, så det kommer vi tilbake til og fyller eventuelt ut..
Så, er det noen som kan/har lyst til å stille opp og hjelpe?

Har jeg glemt noe, hmm... har du spørsmål, er det bare å sende meg en PM. Melder du deg på, send meg en PM med vanlig navn og telefonnummer.. Hvis noen melder seg på, bør de være rimelig sikre på at de kan, så vi ikke plutselig står der.. vi må bestemme oss i slutten av neste uke om vi klarer å gjennomføre det eller ikke..
Håper folk har mulighet og lyst..