Amok blinkelys
Re: Re:
Jeg har nok sviktet StreetGliden Og ikke var den i gult heller!Coldman wrote:HVA?????? Får man 2012 Street Glide i gult?Guffen wrote:Ja, gjett om jeg har funnet en 2012-modell å sikle på....?
Men det gjenstår å prøve før jeg finner ut at jeg ikke har råd......
Re: Amok blinkelys
16. september er det Open House med prøvekjøring.
Du får ta deg en tur dit de har nettopp din sykkel.
Apropos blinklys... Bryterne på de nye syklene er veldig forandret. De er mye, mye mer behagelig. Samme plassering og sånn. Litt andre (tilleggs..) funksjoner, men man trenger bare så vidt tøtsje borti så skjer det saker og ting.
Apropos blinklys... Bryterne på de nye syklene er veldig forandret. De er mye, mye mer behagelig. Samme plassering og sånn. Litt andre (tilleggs..) funksjoner, men man trenger bare så vidt tøtsje borti så skjer det saker og ting.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Blinklys er juksColdman wrote:16. september er det Open House med prøvekjøring.
Har de åpent hus hos alle forhandlerne 16. september?
17. september i Sandefjord, står det. Dyna Switchback ser litt snerten ut.Fatboy92 wrote:Blinklys er juksColdman wrote:16. september er det Open House med prøvekjøring.
Har de åpent hus hos alle forhandlerne 16. september?
17. september, ja. Lørdag. Bomma litt der, jeg.
Hos alle forhandlere.
Hos alle forhandlere.
Coldman
Finner ikke Cross Bones i oversikten for 2012. Er den borte
01 Fat Boy stage 1 SEST
Ja, dessverre. Flere andre modeller som heller ikke produseres i 2012.Toro wrote:Finner ikke Cross Bones i oversikten for 2012. Er den borte
Tenk på steintøffe Night Train... Kan du fatte og begripe at de ikke lager den mer?
Coldman
Kontakten(e) en firkantet svart sak sitter vanligvis under tanken på høyre side av ramma med fiolette og blå ledninger og evt til kjørelys dersom det er en usa model. Bak så er det bare å følge ledningene fra blinklysene til under setet. Løsne sikkerhetsleppa på kontakten og bruk en liten skrutrekker til å få ut kontaktene av huset.