Dette er selvfølgelig bare noe du antar, ikke sant? Det er ingen av oss her inne på forumet som noen sinne har kjørt fortere enn den til enhver tid tillatte fartsgrense, vel?Fatboy92 wrote:Fatboy92 wrote:0-140 kan jeg i hvert fall ikke svare på, for den trenger hjemlengsel og bortimot fritt fall for å komme opp i 120.Coldman wrote:Si meg... har du inntrykk av at den er slappere enn andre EVOer?
Hvor lang tid bruker'n på 0 - 100, f.eks? 0 - 140 ? (Om du våger).
Spør bare for at du skal forsikre deg om at alt er ok med motoren.
Føles ganske grei fra 0-80, om ikke annet, men er litt dvask.
Jeg har lurt litt på om det kan være noe med motoren, men etter at tenninga ble justert, går den jo greit. Siden det blir litt mer kjøring med passasjer enn jeg i utgangspunktet tenkte, kan det imidlertid være greit med litt ekstra krutt uansett.
Bytte av dyse og luftfilter gjorde susen. Nå gjør den i hvert fall 150.
Tips til oppgraderinger
Re: Tips til oppgraderinger
Keep the rubber side down!
Re: Tips til oppgraderinger
Dette er selvfølgelig bare noe du antar, ikke sant? Det er ingen av oss her inne på forumet som noen sinne har kjørt fortere enn den til enhver tid tillatte fartsgrense, vel? [/quote]
Nei takke seg til, vi er vel ikke sånne Mc bøller vel
Nei takke seg til, vi er vel ikke sånne Mc bøller vel
Hvorfor sitte inne når alt håp er ute :-)
Re: Tips til oppgraderinger
Selvsagt!!!Erlend wrote:Dette er selvfølgelig bare noe du antar, ikke sant? Det er ingen av oss her inne på forumet som noen sinne har kjørt fortere enn den til enhver tid tillatte fartsgrense, vel?Fatboy92 wrote: Bytte av dyse og luftfilter gjorde susen. Nå gjør den i hvert fall 150.
Det ble meg fortalt av mekanikeren at den har gjort 150. To ganger
Men som jeg pleier å si til svigermor, som er glad i lover og regler: Fartsgrensen er veiledende.
Re: Tips til oppgraderinger
Du kan jo si at du kjørte den i benken/"på rullla"