Sportster'ere.. er vi Harley-dverger eller er vi okey vi og?

Harlex

Re: Sportster'ere.. er vi Harley-dverger eller er vi okey vi

Post by Harlex »

kkanst wrote:Jeg solgte Sportsteren min jeg. Og er nå det stolte eier av en Deuce 2000. :)
:shock: Som "trådstarter" har du nå altså avslørt hva du føler om spørsmålet ditt???? :shock: :roll:
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
chrissenator

Post by chrissenator »

Harlex wrote:
kkanst wrote:Jeg solgte Sportsteren min jeg. Og er nå det stolte eier av en Deuce 2000. :)
:shock: Som "trådstarter" har du nå altså avslørt hva du føler om spørsmålet ditt???? :shock: :roll:
:shock: :arrow: :roll: :shit: Busted :err: :err: :err:
To Sportstere er dobbelt så gøy
kkanst

Post by kkanst »

chrissenator wrote:
Grattis med ny Deuce og kondolerer med Sportsteren :err: :err:
Takker så meget :-)
2001 1550 Deuce.
kkanst

Post by kkanst »

Harlex wrote:
He he, det burde vært rimelig åpenbart for de som har et våkent øye allerede i begynnelsen siden jeg stiller et slikt spørsmål i utgangspunktet.. :-)

Vi tok endel testbilder av meg på sykkel. Både i fart og stillestående. Konklusjonen var at det så ut som om jeg hadde knaska steroider og var for svær for sykkelen. Dessuten var det nok litt for lite drakraft i 883'ern. Så foran meg endel kostnader. Og da var det viktig å handle raskt før man la for mye penger i en sykkel man var usikker på.

:-)
2001 1550 Deuce.
Jan-Ivar

Post by Jan-Ivar »

Gratulerer med Big Twin KKanst.

Sportster er sportster. noen liker`n andre liker´n ikke å sånn er det.

for meg har det alldrig vært aktuelt å kjøre noe annet en Harley og heller aldri aktuelt å kjøre noe annet en Shovelhead.
jeg forelska meg i SHovelhead motoren utseende som 8-9 åring og har siden den gang drømt om å kjøre Shovelhead.
saken er vel den at man må kjøpe og kjøre et man har lyst på uten å bry seg om hva andre måtte tenke eller mene.
det samme gjelder hva man gjør med sin egen sykkel. det viktigste er å selv å ha god følelsen
for meg handler det å kjøre Harley Davidson først og fremst om frihet, det å glemme hverdagens kjass og mas.
om man gjøre dette på en 883 sportster elelr en diger buss av en Electra Glide spiller liten rolle.
det viktigste e er først å fremst å føle friheten på to hjul.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
tutte

Post by tutte »

Håper du kommer til å trives på ny-sykkelen.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Harlex

Post by Harlex »

Gratulerer med Deucen skal du uansett ha... :) Jeg liker for all del andre Harley modeller og det kan være jeg kjøper f.eks en Deuce el... MEN: Jeg kommer aldri til å selge Sportsteren og jeg kommer aldri til å føle meg som "Harley-dverg" Lykke til med den nye sykkelen... :)
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Post Reply

Return to “Sportster”