Vil også legge til at det er godt å se at det er rekrutering i HD miljøet. Dine 18 år er med å trekke ned snittet og med det også fremmarsjen av forgubbingen.

Sees på veien
:biker:
Herlig post! Gleder meg som en "unge" nå, blir helt utrolig. Live to ride \u/Sharpeye wrote:Lykke til med valget av HD.
Vil også legge til at det er godt å se at det er rekrutering i HD miljøet. Dine 18 år er med å trekke ned snittet og med det også fremmarsjen av forgubbingen.![]()
Sees på veien
:biker:
Kikket litt på Dyna Wide Gliden, FOR EN NYDELIG SYKKEL! Hvor mye kostet den ny, og er du fornøyd med den? Takker for svar, mvh JohannesDaddyCool wrote:Eier ikke en Sportster så kan ikke svare konkret på det, men kan gi råd sånn generellt. Alt kommer som sagt an på (som Svima sier) hva du er ute etter. Selv er jeg MYE kortere enn deg og kjører en Dyna Wideglide. Jepp - store og tunge sykler for små folk, men alt går på teknikk så det skal ikke være noe problem med dagens opplæring for kommende MC førere. Dette er min første HD og jeg har (som veldig mange andre her inne) modifisert den etter egne behov og ønsker, både kosmetisk og praktisk.
Anbefaler å prøve ut flere modeller før du bestemmer deg, merker meg forresten at de fleste Sportster eierene konverterer fra 883 til 1200 før eller siden, da får du selv best oversikt over hva du liker og ikke, samt hvilke modeller som passe deg. Husk at alt kan modifiseres til eget forbruk! Synes selv at 1450 motoren som sitter i Dynaen min er i grenseland til det minste laget, så spørs om ikke neste store prosjekt blir å bytte ut med en større motor. Ellers vil jeg ønske deg velkommen hit og lykke til med lappen, fett at ungdommen også er med her inne!
Noe av det nydeligste jeg har sett, men tror dessverre 250.000 blir litt dyrt for meg. Klarer nok 115.00 etter militæret, men så skal jeg på politihøgskolen, og der tjener man ikke akkurat FETTSvima wrote:FINN-kode: 29345898
Litt nysgjerrig, hvor går grensen for "forgubbing".Sharpeye wrote:fremmarsjen av forgubbingen.![]()
Aner ikke.shovel78 wrote:Litt nysgjerrig, hvor går grensen for "forgubbing".Sharpeye wrote:fremmarsjen av forgubbingen.![]()
Lurer på om jeg er i faresonen :err:
Kan jeg få lov å tilby deg min 2000 WideGlide?Thebigpimp wrote: Kikket litt på Dyna Wide Gliden, FOR EN NYDELIG SYKKEL! Hvor mye kostet den ny, og er du fornøyd med den? Takker for svar, mvh Johannes![]()