Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf
Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf
Fett. Tror den baggeren blir bra jeg.
Male masculine icon...athletic godlike clone
Takker
Bønna hadde jo komplett oversikt, så det tar vel litt tid nå for andre å ta over, men skal bli allright å se når den kommer på veien.

Ikke akkurat noe mesterverk, men det er mine første skjeve linjer med Steve Lindsay graveringsutstyr..
Utrolig morro så langt..
Tar nok litt tid å lære seg de forskjellige stiklene, måtene å file spissene på og hvordan føre med hvilken kraft og fart.. 

Stilig, du kan jo begynne å lage smykker du nå, graverte medaljonger i stål. Jeg vil ha det 

/ Svima
Det er vel bare fantasien og naboen som setter grenser
Tror jeg må se meg etter noen å leie et lite hjørne hos snart.. bråker litt dette så naboen er sikkert kjempeglad i meg nå.. 

Kan jo gravere noen øreplugger til han.. 

Dagens graverier.. utrolig morsomt, og mye å lære.. men er overrasket over hvor kraftig den lille saken er.. den graver dypt uten problemer og det er lett å ta litt av
girboks coveret til Guffen får kjørt seg nå

Stille på jobb, så jeg fikk begynt på et nytt lærsete.. ble ganske fornøyd i går og fortsatte med litt farge i dag, men så synes jeg kanskje det var endel finere som "naturell".. hmm.. men det er jo for sent nå, men ikke noen bestilling da, bare noe jeg lager for gøy 

Da er baggeren på veien
Litt dårlig SMS bilde, men skal prøve å ta noen bedre bilder når ejg "treffer" sykkelen neste helg
Litt trist at Bønna aldri fikk sett den ferdig..

Litt trist at Bønna aldri fikk sett den ferdig..