Etter å ha fått reparert starteren i går, skulle jeg på jobb i dag. Men clutchen var helt merkelig og masse stygge lyder med rykking og napping. Av erfaring tenkte jeg det verste..
Heldigvis var det bare å ta av Derby-dekselet å stramme de 4 skruene bak.
Spørsmålet er da - Pleier disse å løsne?
Dagens problem.
Dagens problem.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Re: Dagens problem.
sitter ikke disse på fjærer??? samt at det er "hakk" som den må over??
Bruk hodet så går det som regel....... bra:)
Re: Dagens problem.
De sitter ikke på fjærer på 1340`n min.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Re: Dagens problem.
hmm er det de skruene som holder lammellene på plass?? eller er det 4 andre skruer du har ??
Bruk hodet så går det som regel....... bra:)
Re: Dagens problem.
De som fester lamellene.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Re: Dagens problem.
Du hadde primæren av? Har du glemt å bruke låseplata for de fire mutrene?
Re: Dagens problem.
Det skal ikke væere noen plate på disse.Bernt wrote:Du hadde primæren av? Har du glemt å bruke låseplata for de fire mutrene?
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Re: Dagens problem.
Det må vel være en Diaphragm plate der hvis det ikke er fjærer for å få trykk på plata? Om det er "vanlig" at disse skruene løsner er vel så som så men litt loktite pleier jo alltid å gjøre trixa Åssen årsmodell har du? er det en "after market" clutch montert?
Live fast, Die hard
`57 W/Late shovel
`02 Buell X1
`01 Night train 1550
`02 Heritage Softail 1450
`57 W/Late shovel
`02 Buell X1
`01 Night train 1550
`02 Heritage Softail 1450
Re: Dagens problem.
Dette gjelder en -89 Electra Police Special, dvs clutchen er orginal men er forsterket som mye av drivverket på en Police. Har ikke skjedd før på de 100 tusen den har fraktet meg rundt.madvaa wrote:Det må vel være en Diaphragm plate der hvis det ikke er fjærer for å få trykk på plata? Om det er "vanlig" at disse skruene løsner er vel så som så men litt loktite pleier jo alltid å gjøre trixa Åssen årsmodell har du? er det en "after market" clutch montert?
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.