Rammen er en ombygd Redneck BobberThis, ikke lett å se hva som er endret. Men fremre rammerør er noe mer bøyd inn mot motor for å skape mer luft mellom fremhjul og ramme, som i sin tur gjør at sykkelen virker lengre enn hva den er.
Så er bak rammen forlenget 1" for å få plass til oljefilteret mellom bakskjerm og girkasse.
Også har det vel egentlig bare ballet på seg detaljer og bredding av bensintank underveis osv for å prøve å få en helhet og at sykkelen skulle få en helhet i curven som er forsøkt å få til å flyte fra a-å
Sykkelen er bygget rundt en Danskbygd S&S motor med 136hk på bakhjulet, men vil normalt gå med orginal HD motor fra donor sykkel.
Marius og Hr Sabel har også jobbet på denne, lakk jobben er betydelig mer unik enn hva bilder kan fortelle. Jeg overdriver ikke hvis vi brukte 15timer bare på å diskutere lakk jobber frem og tilbake. Noen husker kanskje en rust chopper jeg bygde for noen år siden, (ikke mitt design og mulig den sykkelen jeg er minst fornøyd med) men den hadde en unik kjemisk "lakk". Vi hadde litt igjen av dette og det som ser brunt ut på bildene er denne kjemiske rusten og som er toppet med et xx antall lag med klarlakk. Marius har stått for maler kosten....

Knut