Helgens reprasjon
Helgens reprasjon
Husk alltid å ha med øks og gaffatape
Da er det bare å gå inni skogen og høgge seg noen reservedeler.Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Re: Helgens reprasjon
Knall bra tips
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
100%er
Best at jeg tar med meg øks også da.
Nå har jeg bare gaffatape, finnlandshette og revolver.
Skal ikke kimse av skogens mangfold og tilbud.
Seneste var når vi var på "himmelsprettur"...her måtte det en pinde til for å holde kontakten til statoren på plass på en av sykkelene.
En anden historie fra 80 tallet (før mobilen) var en bekjent som hadde dratt av på gamle Mossevei. Han spjelket det brekte beinet med noe kvist og gaffatape og kom seg ind til byen.
Seneste var når vi var på "himmelsprettur"...her måtte det en pinde til for å holde kontakten til statoren på plass på en av sykkelene.
En anden historie fra 80 tallet (før mobilen) var en bekjent som hadde dratt av på gamle Mossevei. Han spjelket det brekte beinet med noe kvist og gaffatape og kom seg ind til byen.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
Litt på siden kanskje. Tenkte på det med revolver: hvis man skal skyte i fart så er det veldig upraktisk med gassen på høyre side hvis man er høyrehendt. Men det er kanskje i denne sammenheng det er beregnet å bruke "cruisecontroll-skruen" under gasshåndtaket?TCB wrote:Best at jeg tar med meg øks også da.
Går helt fint å skyte med venstre hånd, for det er jo som regel bare noen skremmeskudd man slenger av gårde og da er det ikke så nøye hvor kulene havner. Det store problemet er når man skal ladde revolveren i fart, men med litt øvelse så går også det bra. :hyper:
- chrissenator
Speedloader er løsningen - :err:TCB wrote:Går helt fint å skyte med venstre hånd, for det er jo som regel bare noen skremmeskudd man slenger av gårde og da er det ikke så nøye hvor kulene havner. Det store problemet er når man skal ladde revolveren i fart, men med litt øvelse så går også det bra. :hyper:
To Sportstere er dobbelt så gøy
Si fra når du har øvd så mye at du får det til med en hånd. Det vil jeg gjerne sechrissenator wrote:Speedloader er løsningen - :err:TCB wrote:Går helt fint å skyte med venstre hånd, for det er jo som regel bare noen skremmeskudd man slenger av gårde og da er det ikke så nøye hvor kulene havner. Det store problemet er når man skal ladde revolveren i fart, men med litt øvelse så går også det bra. :hyper:

- chrissenator
Guffen wrote:Si fra når du har øvd så mye at du får det til med en hånd. Det vil jeg gjerne sechrissenator wrote:Speedloader er løsningen - :err:TCB wrote:Går helt fint å skyte med venstre hånd, for det er jo som regel bare noen skremmeskudd man slenger av gårde og da er det ikke så nøye hvor kulene havner. Det store problemet er når man skal ladde revolveren i fart, men med litt øvelse så går også det bra. :hyper:

To Sportstere er dobbelt så gøy