kkanst wrote:På den annen side kan det være avskrekkende på somme når det ender opp å bli såpass stort at vi slår oss sammen med en annet "treff". Jeg har litt lyst til å komme, men vet ikke hvordan jeg ville blitt mottatt da jeg både hører dårlig, bruker høreapparat og er ikke så veldig innarbeidet i Harley's-greiene egentlig.

Tror ikkje du trenger å være bekymret.... Hvis det er noen som ikkje vil snakke med deg så er det nok ikkje høreapperatet ditt som er problemet. Det var vel helst på ungdomsskolen dette var et problem og da pga. mangel på eller ikke ferdig utviklet sosial kompetanse... Men for all del... Det er noen som aldri kom videre fra det stadiet. Tror imidlertid ikkje at HD-bikere er spesielt representert der kanskje tvert imot

Er de stygg med deg på østlandet får du ta turen over fjellet og kjøre med oss på OSA-turen 25. juni....

Konklusjon: Har du lyst drar du selvfølgelig.... Kan ikkje tenke meg det medfører noen forpliktelser i forhold til tatoveringer, langt hår og/eller skjegg hvis du ikkje er klar for det