Kontroller inn mot vormsund i kveld
Kontroller inn mot vormsund i kveld
På Facebook skrives det at det rigges opp til kontroller inn mot Vormsund i kveld.
Cyph3R
2001 HD FLSTCI Heritage Softail Classic
...men det e' flott det! Sånn som ungdommen like'
2001 HD FLSTCI Heritage Softail Classic
...men det e' flott det! Sånn som ungdommen like'
Re: Kontroller inn mot vormsund i kveld
Jepp, de står mellom Nybakk og Neskollen nå
De venter vel mye HD pga Lazyboyz som har stand i Vormsund, og skal vel TRAKASERE ALLE som kjører HD i dag.
De venter vel mye HD pga Lazyboyz som har stand i Vormsund, og skal vel TRAKASERE ALLE som kjører HD i dag.
Når det gjelder %, er det vel 96% i kaffen jeg trives med.
Bikes don't leak oil, they mark their territory
Bikes don't leak oil, they mark their territory
Jeg kommer til Vormsund med bil for å være sikker på at jeg får med alt (og ikke blir kontrollert....)
HÅPER ingen jeg har avtalt å møte der får trøbbel
HÅPER ingen jeg har avtalt å møte der får trøbbel

/ Svima
Det ble mangellapp på meg. Pottene, ja.
Møtte to sykler (ikke HD) som garantert hadde sett at det var kontroll. Begge hilste hyggelig på vanlig måte.
Møtte to sykler (ikke HD) som garantert hadde sett at det var kontroll. Begge hilste hyggelig på vanlig måte.

Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Synes de kan roe seg ned litt nå....shovel78 wrote:
Sturla, kjipt. Ekstraarbeid liker vi ikke.
Faen. Og forbanna kjøtthuer!Coldman wrote:Det ble mangellapp på meg. Pottene, ja.
Keep the rubber side down!
Jævla synd. Kan ikke begripe hensikten bortsett fra at de forfekter et idiotisk lovverk. Og til de som kjørte forbi og hilste kun på vanlig måte: brenn i helvete.Coldman wrote:Det ble mangellapp på meg. Pottene, ja.
Men et par spørsmål:
Hva slags potter har du?
Har du kjørt lenge med dem før du ble stoppet i kontroll?
Spør om dette da jeg prøver å berolige meg selv med å lage en innbilt statistikk om sjansene for å bli stoppa.
Var det UP, Biltilsynet eller begge deler som hadde kontroll?
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.
-97 Heritage FLSTC-
-97 Heritage FLSTC-
Sharpeye, det var bare Biltilsynet.
Vel, jeg har hatt pottene - V&H Straightshots Slipons m/quiet baffles, siden sykkelen var ny. 4. sesongen nå altså. De var av ifbm. etterkontroll for nøyaktig ett år siden. Jeg har straks kjørt 45.000.
Sjansen for å bli stoppet av Biltilsynet er rimelig liten. Men siden jeg kjører såpass mye og ikke har vett til å holde meg unna "treffsteder", er jeg vel mer utsatt. Tenker meg vel to ganger om før jeg drar på Grava og Vormsund i mai, men jeg har da slett ikke tenkt å la kontroller begrense kjøringa mer enn ytterst nødvendig. En slik begrensning gidder jeg ikke. Sannsynligvis størst sjanse for å bli stoppet i mai, men man er vel aldri helt trygg. Noen statistikk har jeg liten tro på. Kjør sykkel når man har lyst og anledning er nå min mening. Brum, brum...
Vel, jeg har hatt pottene - V&H Straightshots Slipons m/quiet baffles, siden sykkelen var ny. 4. sesongen nå altså. De var av ifbm. etterkontroll for nøyaktig ett år siden. Jeg har straks kjørt 45.000.
Sjansen for å bli stoppet av Biltilsynet er rimelig liten. Men siden jeg kjører såpass mye og ikke har vett til å holde meg unna "treffsteder", er jeg vel mer utsatt. Tenker meg vel to ganger om før jeg drar på Grava og Vormsund i mai, men jeg har da slett ikke tenkt å la kontroller begrense kjøringa mer enn ytterst nødvendig. En slik begrensning gidder jeg ikke. Sannsynligvis størst sjanse for å bli stoppet i mai, men man er vel aldri helt trygg. Noen statistikk har jeg liten tro på. Kjør sykkel når man har lyst og anledning er nå min mening. Brum, brum...
Coldman
Vel, mangellapp er vel en kalkulert risiko for mange. Så lenge det ikke koster mer enn tid og arbeid for bytte og kontroll er det vel verdt bryderiet?
Ja, alle vet vel om risikoen. Elimineres med godkjente potter eller landligge.Guffen wrote:Vel, mangellapp er vel en kalkulert risiko for mange. Så lenge det ikke koster mer enn tid og arbeid for bytte og kontroll er det vel verdt bryderiet?
Coldman